Ik bedoel esc inderdaad.Paragromeijn schreef:Ohh bedankt en coen trouwens ook bedanktXboxjah schreef:Escape bedoelt Coen.
Er staat dan Mijn truck, dan moet je op Cabineaanpassingen klikken, daarna kan je kiezen tussen lichten en spiegels.
Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
Ik heb hem nog steeds niet. Vind dat het wel lang duurt met FreeRecordShop.....
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Nu wordt helemaal mooi... Heb hem bij Media Markt geannuleerd, en gewoon via SCS zelf besteld en betaald, zie ik daar ook niks van verschijnen (bedrag is wel aangekomen)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
lol mijn stuur past eens niet in me nieuwe pc
de aansluiting past niet
dus dan enigste oplossing met toetsenbord
valt tegen
de aansluiting past niet
dus dan enigste oplossing met toetsenbord
valt tegen
Zo'm stuurtjes hebben gas-rem en schakelflippers achter het stuurjanc schreef:Is er iemand die me kan vertellen hoe je gas geeft en remt als je een stuur hebt zonder pedalen? Ik zou dat graag willen weten voordat ik dergelijk stuur aankoop. Bedankt.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Ik had gister een mail gestuurd van of ik hem vandaag echt ook kreeg. Vandaag kreeg ik dit als antwoord van free record shop: Het door u bestelde artikel komt volgens de informatie van de leveranvier op 25 oktober bij ons binnen. Wij zullen u het artikel dan zo snel mogelijk aan u toezenden. Gister stond voor 15:00 besteld morgen in huis. Dat klopt dus niet. Toen had ik gister bij bol.com besteld en vandaag kreeg ik hem binnenmaxieboy schreef:Ik heb hem nog steeds niet. Vind dat het wel lang duurt met FreeRecordShop.....

Ben wel erg blij dat ik hem heb. Net geïnstalleerd en geüpdatet en zo maar is gaan knallen
. Vindt dat scs er een hele mooie prachtige spel ervan gemaakt heeft. TOP!

Haha XDkoray98 schreef:Ik had gister een mail gestuurd van of ik hem vandaag echt ook kreeg. Vandaag kreeg ik dit als antwoord van free record shop: Het door u bestelde artikel komt volgens de informatie van de leveranvier op 25 oktober bij ons binnen. Wij zullen u het artikel dan zo snel mogelijk aan u toezenden. Gister stond voor 15:00 besteld morgen in huis. Dat klopt dus niet. Toen had ik gister bij bol.com besteld en vandaag kreeg ik hem binnenmaxieboy schreef:Ik heb hem nog steeds niet. Vind dat het wel lang duurt met FreeRecordShop.....![]()
. Heb bij freerecordshop gezegt dat ik graag mijn bestelling wou annuleren anders heb ik er 2 van
Ik vindt het wel raar dat ze nu al niks meer hebben, maar mensen die heb hadden gereserveerd voor de release hebben hem al. Ook via FreeRecordShop... Dus ik vindt het raar

Maar als je nu de update wilt installeren, moet je dan eerst update 1.1.1 installeren en daarna 1.1.3?
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Haha XDmaxieboy schreef:koray98 schreef:Ik had gister een mail gestuurd van of ik hem vandaag echt ook kreeg. Vandaag kreeg ik dit als antwoord van free record shop: Het door u bestelde artikel komt volgens de informatie van de leveranvier op 25 oktober bij ons binnen. Wij zullen u het artikel dan zo snel mogelijk aan u toezenden. Gister stond voor 15:00 besteld morgen in huis. Dat klopt dus niet. Toen had ik gister bij bol.com besteld en vandaag kreeg ik hem binnenmaxieboy schreef:Ik heb hem nog steeds niet. Vind dat het wel lang duurt met FreeRecordShop.....![]()
. Heb bij freerecordshop gezegt dat ik graag mijn bestelling wou annuleren anders heb ik er 2 van
Ik vindt het wel raar dat ze nu al niks meer hebben, maar mensen die heb hadden gereserveerd voor de release hebben hem al. Ook via FreeRecordShop... Dus ik vindt het raar

Haha inderdaad. Ik had op eurotrucksimator2.com naar updates gegaan en daar stond alleen 1.1.3 op dus die had ik maar gedaan.
Oepsssss. Sorry mensen vorige bericht is een beetje mislukt. Mijn excuses ervoor