Euro Truck Simulator 2

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
coen222
Lid
Lid

Re: Euro Truck Simulator 2

Bericht door coen222 »

Paragromeijn schreef:
Xboxjah schreef:Escape bedoelt Coen.
Er staat dan Mijn truck, dan moet je op Cabineaanpassingen klikken, daarna kan je kiezen tussen lichten en spiegels.
Ohh bedankt en coen trouwens ook bedankt
Ik bedoel esc inderdaad.
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
maxieboy
Lid
Lid

Bericht door maxieboy »

Ik heb hem nog steeds niet. Vind dat het wel lang duurt met FreeRecordShop.....
Specs van M'n PC

i7 2600 3.4 GHz
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Nu wordt helemaal mooi... Heb hem bij Media Markt geannuleerd, en gewoon via SCS zelf besteld en betaald, zie ik daar ook niks van verschijnen (bedrag is wel aangekomen)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
fredjes
Lid
Lid

Bericht door fredjes »

lol mijn stuur past eens niet in me nieuwe pc
de aansluiting past niet
dus dan enigste oplossing met toetsenbord
valt tegen
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

janc schreef:Is er iemand die me kan vertellen hoe je gas geeft en remt als je een stuur hebt zonder pedalen? Ik zou dat graag willen weten voordat ik dergelijk stuur aankoop. Bedankt.
Zo'm stuurtjes hebben gas-rem en schakelflippers achter het stuur
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
koray98
Lid
Lid

Bericht door koray98 »

maxieboy schreef:Ik heb hem nog steeds niet. Vind dat het wel lang duurt met FreeRecordShop.....
Ik had gister een mail gestuurd van of ik hem vandaag echt ook kreeg. Vandaag kreeg ik dit als antwoord van free record shop: Het door u bestelde artikel komt volgens de informatie van de leveranvier op 25 oktober bij ons binnen. Wij zullen u het artikel dan zo snel mogelijk aan u toezenden. Gister stond voor 15:00 besteld morgen in huis. Dat klopt dus niet. Toen had ik gister bij bol.com besteld en vandaag kreeg ik hem binnen :) :thumbup: . Heb bij freerecordshop gezegt dat ik graag mijn bestelling wou annuleren anders heb ik er 2 van :shock:
koray98
Lid
Lid

Bericht door koray98 »

Ben wel erg blij dat ik hem heb. Net geïnstalleerd en geüpdatet en zo maar is gaan knallen :). Vindt dat scs er een hele mooie prachtige spel ervan gemaakt heeft. TOP!
maxieboy
Lid
Lid

Bericht door maxieboy »

koray98 schreef:
maxieboy schreef:Ik heb hem nog steeds niet. Vind dat het wel lang duurt met FreeRecordShop.....
Ik had gister een mail gestuurd van of ik hem vandaag echt ook kreeg. Vandaag kreeg ik dit als antwoord van free record shop: Het door u bestelde artikel komt volgens de informatie van de leveranvier op 25 oktober bij ons binnen. Wij zullen u het artikel dan zo snel mogelijk aan u toezenden. Gister stond voor 15:00 besteld morgen in huis. Dat klopt dus niet. Toen had ik gister bij bol.com besteld en vandaag kreeg ik hem binnen :) :thumbup: . Heb bij freerecordshop gezegt dat ik graag mijn bestelling wou annuleren anders heb ik er 2 van :shock:
Haha XD

Ik vindt het wel raar dat ze nu al niks meer hebben, maar mensen die heb hadden gereserveerd voor de release hebben hem al. Ook via FreeRecordShop... Dus ik vindt het raar :P

Maar als je nu de update wilt installeren, moet je dan eerst update 1.1.1 installeren en daarna 1.1.3?
Specs van M'n PC

i7 2600 3.4 GHz
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
koray98
Lid
Lid

Bericht door koray98 »

maxieboy schreef:
koray98 schreef:
Haha XD

Ik vindt het wel raar dat ze nu al niks meer hebben, maar mensen die heb hadden gereserveerd voor de release hebben hem al. Ook via FreeRecordShop... Dus ik vindt het raar :P

Haha inderdaad. Ik had op eurotrucksimator2.com naar updates gegaan en daar stond alleen 1.1.3 op dus die had ik maar gedaan.
koray98
Lid
Lid

Bericht door koray98 »

Oepsssss. Sorry mensen vorige bericht is een beetje mislukt. Mijn excuses ervoor
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”