Ik heb hem bij mediamarkt gekocht en dat bevalt erg goed, super snel gedownload in 5 minuten!
en echt een top spel.
Euro Truck Simulator 2
- truckstyling
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
Dutch truckstyling forever BR-VN-33
1e rit gehad was zeker wel mooi ging tog wel aardig met toetsenbord maar de gang zit er wel in als je 90 rijd ;p
- Danny De Trucker
- Lid
Ja als je 90 gaat zit de gang er idd in, heb me eerste boete al binnen gehaald op de snelwegmvos97 schreef:1e rit gehad was zeker wel mooi ging tog wel aardig met toetsenbord maar de gang zit er wel in als je 90 rijd ;p

Haha mooi om te horen dat het allemaal gelukt is.
Ik ga hem nu installeren
Ik ga hem nu installeren

12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
- thedutchguy1992
- Lid
Nou jongens, ik moet eerst een nieuwe pc gaan halen voor ik dit spel kan spelen. mooi balen. maarja, eigen schuld dikke bult. Het spel zelf ziet er wel megagoed uit! alleen omdat mijn computer hem niet aankan (zelfs niet op de laagste settings) stottert hij heel erg. Jammer maar helaas. ik moet nog ff sparen XD

Vreemd, de hele boel op de hoogste settings (HDR en diepteschertpe staan uit) En toch vind ik het er niet uitzien. Antialias is ook niet je van het... Of zie ik iets over het hoofd? Dit had ik ook met Scania Truck Driver trouwens.
ga hem in ieder geval opnieuw installeren opmijn desktop, want mijn laptop trekt hem maar nét

(afbeelding op ware grootte ge-upload om het duidelijk te laten zien)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Je zult toch echt een belangrijke instelling vergeten zijn. Bij mij ziet hij er namelijk vele malen beter uitBart schreef:
Vreemd, de hele boel op de hoogste settings (HDR en diepteschertpe staan uit) En toch vind ik het er niet uitzien. Antialias is ook niet je van het... Of zie ik iets over het hoofd.
ga hem in ieder geval opnieuw installeren opmijn desktop, want mijn laptop trekt hem maar nét

-
- Lid
ik heb op de site van ets2 al 2 keer geprobeerd om de demo te downloaden maar lukt niet nu de 3de link aan het proberen hopelijk lukt het want kan niet meer wachten
Waarschijnlijk is de server wat overbelast vanwege de vele downloadersjellepeelman schreef:ik heb op de site van ets2 al 2 keer geprobeerd om de demo te downloaden maar lukt niet nu de 3de link aan het proberen hopelijk lukt het want kan niet meer wachten

Hij staat niet automatisch op hoogste heBart schreef:
Vreemd, de hele boel op de hoogste settings (HDR en diepteschertpe staan uit) En toch vind ik het er niet uitzien. Antialias is ook niet je van het... Of zie ik iets over het hoofd? Dit had ik ook met Scania Truck Driver trouwens.