Euro Truck Simulator 2

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
truckstyling
Lid
Lid

Re: Euro Truck Simulator 2

Bericht door truckstyling »

Ik heb hem bij mediamarkt gekocht en dat bevalt erg goed, super snel gedownload in 5 minuten!
en echt een top spel.
Dutch truckstyling forever BR-VN-33
mvos97
Lid
Lid

Bericht door mvos97 »

1e rit gehad was zeker wel mooi ging tog wel aardig met toetsenbord maar de gang zit er wel in als je 90 rijd ;p
DAF NEDERLANDSE TROTS
Danny De Trucker
Lid
Lid

Bericht door Danny De Trucker »

mvos97 schreef:1e rit gehad was zeker wel mooi ging tog wel aardig met toetsenbord maar de gang zit er wel in als je 90 rijd ;p
Ja als je 90 gaat zit de gang er idd in, heb me eerste boete al binnen gehaald op de snelweg :lol:
maxieboy
Lid
Lid

Bericht door maxieboy »

Haha mooi om te horen dat het allemaal gelukt is.

Ik ga hem nu installeren :D
Specs van M'n PC

i7 2600 3.4 GHz
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
thedutchguy1992
Lid
Lid

Bericht door thedutchguy1992 »

Nou jongens, ik moet eerst een nieuwe pc gaan halen voor ik dit spel kan spelen. mooi balen. maarja, eigen schuld dikke bult. Het spel zelf ziet er wel megagoed uit! alleen omdat mijn computer hem niet aankan (zelfs niet op de laagste settings) stottert hij heel erg. Jammer maar helaas. ik moet nog ff sparen XD
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Afbeelding

Vreemd, de hele boel op de hoogste settings (HDR en diepteschertpe staan uit) En toch vind ik het er niet uitzien. Antialias is ook niet je van het... Of zie ik iets over het hoofd? Dit had ik ook met Scania Truck Driver trouwens.

ga hem in ieder geval opnieuw installeren opmijn desktop, want mijn laptop trekt hem maar nét :D

(afbeelding op ware grootte ge-upload om het duidelijk te laten zien)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Pieter

Bericht door Pieter »

Bart schreef:Afbeelding

Vreemd, de hele boel op de hoogste settings (HDR en diepteschertpe staan uit) En toch vind ik het er niet uitzien. Antialias is ook niet je van het... Of zie ik iets over het hoofd.

ga hem in ieder geval opnieuw installeren opmijn desktop, want mijn laptop trekt hem maar nét :D

Je zult toch echt een belangrijke instelling vergeten zijn. Bij mij ziet hij er namelijk vele malen beter uit :think:
jellepeelman
Lid
Lid

Bericht door jellepeelman »

ik heb op de site van ets2 al 2 keer geprobeerd om de demo te downloaden maar lukt niet nu de 3de link aan het proberen hopelijk lukt het want kan niet meer wachten
Pieter

Bericht door Pieter »

jellepeelman schreef:ik heb op de site van ets2 al 2 keer geprobeerd om de demo te downloaden maar lukt niet nu de 3de link aan het proberen hopelijk lukt het want kan niet meer wachten
Waarschijnlijk is de server wat overbelast vanwege de vele downloaders :mrgreen:
mvos97
Lid
Lid

Bericht door mvos97 »

Bart schreef:Afbeelding

Vreemd, de hele boel op de hoogste settings (HDR en diepteschertpe staan uit) En toch vind ik het er niet uitzien. Antialias is ook niet je van het... Of zie ik iets over het hoofd? Dit had ik ook met Scania Truck Driver trouwens.

Hij staat niet automatisch op hoogste he ;)
DAF NEDERLANDSE TROTS
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”