Euro Truck Simulator 2

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
maxieboy
Lid
Lid

Re: Euro Truck Simulator 2

Bericht door maxieboy »

Wat is verstandiger? :P

Kopen op Amazon of Bol.com. Zelf denk ik bol.com hij mag dan wel ietsjes duurder zijn maar je hebt dan wel gegarandeerd de nederlandse taal erin.
Specs van M'n PC

i7 2600 3.4 GHz
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Barry Butsers
Lid
Lid

Bericht door Barry Butsers »

ja je zult zoieso wel taal kunnen selecteren ik denk dat wij hem ook op engels kunnen zetten, maar als er een boekje bij zit heb je die zoiezo in het nederlands, en bij amzon zal je die in het engels erbij krijgen
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
mvos97
Lid
Lid

Bericht door mvos97 »

Ik haal mn spel bij Free Record Shop snelle levering etc :D
DAF NEDERLANDSE TROTS
lollie123
Lid
Lid

Bericht door lollie123 »

PC Specs
i5-750 2.66GHz
6GB RAM
1TB HDD
AMD Radeon HD6850 - 1GB
Logitech Driving Force GT
coen222
Lid
Lid

Bericht door coen222 »

Als je hem niet via steam koopt. Kun je dan ook meedoen aan evenementen enzo. Of toekomsitge multiplayer ??
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
lollie123
Lid
Lid

Bericht door lollie123 »

coen222 schreef:Als je hem niet via steam koopt. Kun je dan ook meedoen aan evenementen enzo. Of toekomsitge multiplayer ??
Er komt geen multiplayer - kans van 5% dat die wel komt... tenminste de officiele multiplayer
PC Specs
i5-750 2.66GHz
6GB RAM
1TB HDD
AMD Radeon HD6850 - 1GB
Logitech Driving Force GT
Twinone020
Lid
Lid

Bericht door Twinone020 »

koop hem gewoon via ets2.com
mijn pc:

Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
SSD: Vertex 4 128GB
HDD 2TB WD20EARX
corsair Dominator DDR3 1600 6GB
videokaart: MSI GTX 660 2GB
OCZ 600Watt voeding
Windows 7 Ultimate 64 bits

Afbeelding
Noodleguitar
Lid
Lid

Bericht door Noodleguitar »

Barry Butsers schreef:ja las het net ook, alleen moet het nog een x lezen als hij hier op komt want me engels is niet zo best en google vertaler is ook nie alles:P
Vertaling:

Toen ik dit blog startte in september 2010 dacht ik dat het misschien wel een jaar zou duren tot de release van ETS2. Ik dacht dat het moeilijk zou zijn om hier elke dag iets te schrijven, maar dat ik het zo lang zou kunnen volhouden? Wat een naïviteit.

Het bleek dat onze ambitie om met de spelkwaliteit en grootte verder te gaan dan gewoon een coservatieve aanpak te volgen "iets" extra tijd kostte om te realiseren.

Gedurende de tijd hebben we oude physics uit onze engine gerukt en vervangen door een helemaal nieuw systeem. We hebben het licht/schaduw systeem compleet verandert, de defered-renderer route volgend net als vele moderne 3D-engines deze dagen. We hebben een heel flexibel "tuning" systeem geïmplementeerd voor het aanpassen van trucks. We hebben meerdere truck trekkers en trailers vanuit niks herbouwd. We hebben een nieuw kentekenplaat-genereer systeem geïmplementeerd, onze achteruitkijkspiegels zijn nu veel beter en beter configureerbaar, we hebben een multi-threaded systeem ingebouwd voor ons achter-de-schermen procedureel generatie systeem om zo framesnelheid pieken te verminderen. We hebben een veel slimmere voertuigen KI (Kunstmatige Intelligentie). We hebben een veel gevarieerder weer- en tijdsysteem, gloednieuwe bewegende lucht, en we hebben veel nieuwe geluiden opgenomen. We hebben een enorme map vol met interessante bekende punten gebouwd. We hebben aardig wat werk gestopt in het ondersteunen van meerdere beeldschermen, 3D stereo beeld, we hebben een flexibele en redelijk cofigureerbare ondersteuning voor het gebruiken van meerde input controllers tegelijk. Toen het allemaal ergens op begon te lijken verzamelden we een 50+ man team van vrijwillige testers uit het hart van de gemeenschap om ons te helpen het spel te "proefrijden" in de laatste weken. In het geheel zijn we door 40 man-jaren heen gevlogen tijdens het ontwikkelen van ETS2 - maar dit is zeker veel meer omdat we het spel bouwen op de fundering die gelegd is door de vorige spellen.

We wisten dat het niet genoeg was.

Ongeveer 33 maanden na het beginnen van het werken aan het spel hebben we eindelijk een cruciale mijlpaal behaald. Het spel zal eindelijk gereleased worden deze week. Maar de reis gaat verder, we hebben nog veel functies om toe te voegen en verbeteringen door te voeren in ETS2 en in de spellen die nog gaan komen.

We weten dat onze virtuele wereld een groter gebied zou moeten beslaan. We weten dat sommige trucks en trailers her-modellering verdienen. We zullen de engine wat meer moeten optimaliseren om deze soepel te laten werken met zelfs meer content. Veel truck fabrikanten zijn gegaan voor een facelift of een complete verandering van hun product sinds het plan van het spel in werking is gezet. We hebben nog niet alle chassis-configuraties omvat, er zijn interessante trailer combinaties waar we mee geëxperimenteerd hebben maar waarmee we niet genoeg tijd hebben gehad om deze af te maken. We hebben nog meer truck geluiden om op te nemen en te implementeren, veel ideeën over hoe we onze voertuigenphysics kunnen verfijnen, het KI verkeer zou sneller en rijker kunnen zijn met andere typen voertuigen erbij.

We weten het, en met de voortdurende ondersteuning van onze gemeenschap weten we dat we nog beter kunnen. Blijf bij ons!

En wat een gemeenschap dit al niet is. In anticipatie van ETS2 heeft dit blog zijn bezoekersaantallen steeds zien groeien:

Nagaand hoeveel websites en blogs onze blog aan het her-posten en vertalen zijn in meerdere talen om het makkelijker te maken voor lezers om ETS2 nieuws in hun eigen taal te kunnen zien, zouden er zeker wel meer dan 30 duizend mensen onze vooruitgang dagelijks aan het volgen kunnen zijn, over de hele wereld. Zodra het spel is gerleased en meer mensen ETS2 ontdekken, hopen we dat de gemeenschap nog sterker zal groeien.

We moeten nu manieren bedenken om jouw participatie in de gemeenschap makkelijker te maken. Misschien is het eindelijk tijd om een officieel SCS forum te lanceren, of misschien is het onderzoek waar jullie ons mee helpen van tijd tot tijd beter naar voren te brengen op een gemodereerde wiki pagina. Het is een van de vele taken van deze herfst voor ons op om een manier te komen om jullie beter in te kunnen begrijpen.

Slaap lekker!

Pavel
Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2
Barry Butsers
Lid
Lid

Bericht door Barry Butsers »

HAHA Danku
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
Valcake
Lid
Lid

Bericht door Valcake »

Goedenavond,

Net als velen wacht ik eigenlijk wel op de release van ETS2 echter had ik een vraag.
Denken jullie dat de versie die in de winkels zal liggen (Bart Smit, Media Markt etc..) ook de Nederlandse versie inbegrepen zal zijn?
Bij ETS (1) had je wel een Nederlandse versie, echter was bijvoorbeeld de versie van Excalibur in het Engels (tot mijn spijt).

Wil het spel wel aanschaffen, maar de Nederlandse taal moet wel beschikbaar zijn.

Tevens, verwachten jullie dat het spel op 19-10-2012 in de winkels zal liggen of alleen online dan beschikbaar zijn en paar dagen later pas "fysiek"

Alvast bedankt voor jullie reactie :)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”