Lichten bug
- ETS Driver
- Lid
Lichten bug
Als ik een truck neem dan gaan de lichten raar doen. Weet iemand hoe je dit kan verhelpen ik heb v1.04 http://i1023.photobucket.com/albums/af3 ... _00012.png
Re: Lichten bug
Probeer is met het flarepack, en heb 1.03, en daar is het niet met deze mod.
- ETS Driver
- Lid
Hoe downgrade ik naar v1.03?
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Update je spel naar de nieuwste verzie zie: GermanTruckSimulator > Update's.ETS Driver schreef:Hoe downgrade ik naar v1.03?
Uitleg:
Heb je de duitse verzie?
Doe dan dit:
Ga naar de update pagina, zoek met de duitser update link.
Heb je de engelse verzie?
Doe dan dit:
Ga naar de update pagina, zoek een link met UK Update.
WAT? ZWARTE KAT!
- frisianbear
- Lid
En daar zijn we weer wat jij schrijft gaat helemaal nergens over richard.
Dit is duidelijk een flarepack probleem dus hij moet gewoon verschillende flarepacks proberen die van Samson , News of Mopi weet namelijk niet wat voor flares hij in zijn wagen heeft zitten(waarschijnlijk een samson flarepack).
Dus ETS je zult wat verschillende flarepacks moeten proberen ik heb hier GTS met patch 1.04 en helemaal geen probleem met de verlichting.
Dit is duidelijk een flarepack probleem dus hij moet gewoon verschillende flarepacks proberen die van Samson , News of Mopi weet namelijk niet wat voor flares hij in zijn wagen heeft zitten(waarschijnlijk een samson flarepack).
Dus ETS je zult wat verschillende flarepacks moeten proberen ik heb hier GTS met patch 1.04 en helemaal geen probleem met de verlichting.