[ VRAAG ] TSM 4.0 en garages kopen

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ray50
Lid
Lid
Berichten: 80
Lid geworden op: za 24 nov 2012, 20:08
Locatie: In een doos onder een viaduct, maar wel met Wifi

[ VRAAG ] TSM 4.0 en garages kopen

Bericht door Ray50 »

Ik gebruik de tsm 4.0 mod. Ik heb in Porto (Portugal) een garage gekocht. Ik had daar twee chauffeurs geplaatst, maar op een of andere manier werkt het niet. Chauffeurs maken alleen maar verlies en de opdrachten volgen elkaar wel heel snel op. Iemand hier bekend mee?
Gebruikersavatar
Milan1NL
Lid
Lid
Berichten: 108
Lid geworden op: do 10 nov 2011, 08:50
Locatie: Zwolle

Re: TSM 4.0 en garages kopen

Bericht door Milan1NL »

Ray50 schreef:Ik gebruik de tsm 4.0 mod. Ik heb in Porto (Portugal) een garage gekocht. Ik had daar twee chauffeurs geplaatst, maar op een of andere manier werkt het niet. Chauffeurs maken alleen maar verlies en de opdrachten volgen elkaar wel heel snel op. Iemand hier bekend mee?
Probeer eens bij een andere garage of dat ook gebeurd van de map mod ;-)
Timmer
Lid
Lid
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 03:57
Locatie: Uden

Re: TSM 4.0 en garages kopen

Bericht door Timmer »

ik verwacht dat het komt omdat je chauffeurs "onervaren" zijn.

wacht een tijdje af en het zal beter gaan naarmate ze stijgen in ervaring/rank
Gebruikersavatar
Ray50
Lid
Lid
Berichten: 80
Lid geworden op: za 24 nov 2012, 20:08
Locatie: In een doos onder een viaduct, maar wel met Wifi

Re: TSM 4.0 en garages kopen

Bericht door Ray50 »

Ik zat eerst ook te denken aan de onervarenheid, maar de ticker bleef maar lopen en zag steeds dezelfde chauffeurs voorbijkomen uit die garage, eerst winst dan weer verlies, achter elkaar door. Uiteindelijk bleef de garage maar de rode in duiken. Ik zal de oplossing van loken116 even proberen.
Gebruikersavatar
Milan1NL
Lid
Lid
Berichten: 108
Lid geworden op: do 10 nov 2011, 08:50
Locatie: Zwolle

Re: TSM 4.0 en garages kopen

Bericht door Milan1NL »

Ray50 schreef:Ik zat eerst ook te denken aan de onervarenheid, maar de ticker bleef maar lopen en zag steeds dezelfde chauffeurs voorbijkomen uit die garage, eerst winst dan weer verlies, achter elkaar door. Uiteindelijk bleef de garage maar de rode in duiken. Ik zal de oplossing van loken116 even proberen.

en werkt het??
Gebruikersavatar
Ray50
Lid
Lid
Berichten: 80
Lid geworden op: za 24 nov 2012, 20:08
Locatie: In een doos onder een viaduct, maar wel met Wifi

Re: TSM 4.0 en garages kopen

Bericht door Ray50 »

Ik heb een garage in Marseille gekocht en daar een chauffeur geplaatst en dat ging vanaf het begin goed. Ik ga wat meer proberen op TSM 4.1.1. (nieuwe versie). Heb de JustPlayMod 4.1.5. geinstalleerd en de nieuwe 1.6.0. update van SCS geinstalleerd. Het werkt allemaal weer een stuk beter en mooier. Dank je.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”