[ VRAAG ] probleem met de leveringstijd.

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
darkbulldog
Lid
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 22 jul 2011, 20:31

[ VRAAG ] probleem met de leveringstijd.

Bericht door darkbulldog »

Hallo ik heb sinds een paar maand een probleem met de leveringstijd van mijn vrachten in ets2.
Als ik namelijk een vracht ga halen waar ik onderweg voor zou moeten gaan slapen dan klopt het niet meer.
Als ik de slaap dus laat aanstaan dan komt hij tegen woordig te laat waardoor ik nu alles doe zonder slaap.
Waar zou dit kunnen aan liggen?
Gebruikersavatar
Ray50
Lid
Lid
Berichten: 80
Lid geworden op: za 24 nov 2012, 20:08
Locatie: In een doos onder een viaduct, maar wel met Wifi

Re: probleem met de leveringstijd.

Bericht door Ray50 »

Heb in het begin ook gespeeld met de vermoeidheidssimulatie aan, kon wel op tijd komen. Soms maar net. Heb hem nu uit en de begrenzer eraf. Kom altijd ruim op tijd.
darkbulldog
Lid
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 22 jul 2011, 20:31

Re: probleem met de leveringstijd.

Bericht door darkbulldog »

ja zo lukt het nu ook bij mij maar vroeger kwam ik altijd optijd zowel met de slaap als begrenzer op
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: probleem met de leveringstijd.

Bericht door Polar »

Ik kom zelden laat met begrenzer en slaap, ik stamp dan wel door met 90 km/u, er zijn trucks wat onder gemotoriseerd die er lang over doen om op topsnelheid te komen.
Als ik gelost hebt dan ga ik in die stad een rustplek zoeken en rusten, na de rust neem ik een vracht aan vanuit die stad waar ik ben, tanken doe ik dan wanneer nodig en liefst gelijktijdig met de rustpauze.
Ik probeer het zo te plannen dat als ik een rit heb van bv 22 uur door te stampen tot 10 uur rest tijd en dan te tanken en te rusten.
Dan weer doorstampen tot je eindbestemming, in die 10 uur niet rusten want dan ben je geheid te laat, tanken lukt nog wel voor je eindbestemming.

Kortom, zo goed mogelijk plannen zodat alles zoveel mogelijk naadloos op elkaar aansluit, doe je na je rit een reparatie dan neem je gelijk je rust ook al ben je er nog niet aan toe.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
darkbulldog
Lid
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 22 jul 2011, 20:31

Re: probleem met de leveringstijd.

Bericht door darkbulldog »

daar situeert zich nu juist het probleem als ik dat bij mij doe zoals u uitlegt ben ik gegarandeerd te laat.
In het begin lukte het me zelfs om van de tijd af te rijden waardoor ik vroeger dan voorzien aankwam.
Maar sinds de updates gekomen zijn lukt me dat niet meer
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: probleem met de leveringstijd.

Bericht door Polar »

Strange, of ik nu de oude versie ETS of de nieuwe update of de oude of nieuwe Promods map gebruik, de tijden blijven gelijk en eigenlijk altijd op tijd, ruim op tijd zelfs.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
fcvd
Lid
Lid
Berichten: 62
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 15:18

Re: probleem met de leveringstijd.

Bericht door fcvd »

Je kan de vermoeidheid simulatie ook uitzetten heb je nergens meer last.
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: probleem met de leveringstijd.

Bericht door Polar »

Wat wel een issue is, is dat je een truck kan hebben die teveel en te vaak terugvalt in snelheid door de bergen en glooiingen.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Gebruikersavatar
RB1110
Lid
Lid
Berichten: 447
Lid geworden op: zo 05 sep 2010, 19:40
Locatie: Ik denk ergens in Twente
Contacteer:

Re: probleem met de leveringstijd.

Bericht door RB1110 »

Ik kom gewoon op tijd met een Scania met de eerste motor, kweet niet precies hoeveel PK, begrenzer en slaap. Dus het kan zijn dat je te vaak slaapt of pas slaapt als het moet en dan aan een stuk doorrijden.

Het slimste is wat Polar ook zei: Slaap tussen de ritten door of probeer juist de slaaptijden te plannen. Dat kan het oplossen
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.

Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”