[ VRAAG ] Leverings tijden zijn een beetje raar.

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kangoeroe
Lid
Lid
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 13 nov 2009, 18:06

[ VRAAG ] Leverings tijden zijn een beetje raar.

Bericht door kangoeroe »

Ik speel met plezier euro truck simulator 2 maar elke keer als ik een nieuwe profiel aan maak krijg ik last van het volgende: Je krijgt als je een garage hebt gekozen toch een standaard levering, zo gouw ik die heb afgeleverd kies ik een snelle opdracht want ik heb zelf nog geen truck in het begin, als ik snelle opdracht aan klik zie ik iets raars aan de tijd dat ik normaal ook heb als je gewone opdracht kiest, de tijd voor snelle en gewone opdracht om het op te pikken is heel raar, alles naar engeland kan ik het langst over doen om op te pikken en binnen europa het kortst, ik bedoel dat ik bijvoorbeeld 15 uur heb om een snelle opdracht te kiezen die bijvoorbeeld naar londen moet, en maar 1 tot 15 minuten heb om iets bijvoorbeeld naar duisburg te brengen, wat kan het probleem zijn. Ik gebruik een paar mods en de nieuwste truck sim map. Wat kan het probleem zijn?? mvg kangoeroe.
Gebruikersavatar
WoKo
Lid
Lid
Berichten: 481
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 14:10
Locatie: Achter mijn computer
Contacteer:

Re: Leverings tijden zijn een beetje raar.

Bericht door WoKo »

In die 15 uur word ook je boot tijd mee berekend!
Problemen met Videokaart? Kijk dan hier
Tasmanian_Devils_Bro
Lid
Lid
Berichten: 350
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 19:53

Re: Leverings tijden zijn een beetje raar.

Bericht door Tasmanian_Devils_Bro »

Kangoeroe, bedoel je de tijden als je in het vrachtenmenu zit waar je een vracht kan aannemen?
Dan is het antwoord, dit is de tijd die je hebt om de vracht op te pikken bij het bedrijf, na aankoppelen zie je in je infoscherm de tijd dat je hebt om je vracht af te leveren en dit is zoals Woko al vermeld met reistijd van de boot inbegrepen.

Je hebt geen probleem,
-bij een snelle opdracht krijg je een truck onder je achterste geschoven en sta je meteen klaar met aangepikte trailer
-bij gzewone opdracht moet je al een eigen truck hebben en moet je zelf nog naar de transportfirma rijden en aanpikken binnen de aangeduide tijd in het vrachtenmenu
Gebruikersavatar
kangoeroe
Lid
Lid
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 13 nov 2009, 18:06

Re: Leverings tijden zijn een beetje raar.

Bericht door kangoeroe »

Tasmanian_Devils_Bro schreef:Kangoeroe, bedoel je de tijden als je in het vrachtenmenu zit waar je een vracht kan aannemen?
Dan is het antwoord, dit is de tijd die je hebt om de vracht op te pikken bij het bedrijf, na aankoppelen zie je in je infoscherm de tijd dat je hebt om je vracht af te leveren en dit is zoals Woko al vermeld met reistijd van de boot inbegrepen.

Je hebt geen probleem,
-bij een snelle opdracht krijg je een truck onder je achterste geschoven en sta je meteen klaar met aangepikte trailer
-bij gzewone opdracht moet je al een eigen truck hebben en moet je zelf nog naar de transportfirma rijden en aanpikken binnen de aangeduide tijd in het vrachtenmenu
Lol voor de eerste.
Maar ik bedoel dat je soms maar 1 minuut hebt om de trailer op te pikken terwijl de zelfde vracht naar engeland binnen een uur kunt op pikken. Dat vind ik soms raar.
Tasmanian_Devils_Bro
Lid
Lid
Berichten: 350
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 19:53

Re: Leverings tijden zijn een beetje raar.

Bericht door Tasmanian_Devils_Bro »

Het "snelle" spreekt eigenlijk over het klaar staan om te vertrekken ipv het nog naartoe rijden om de vracht op te halen.

Soms duurt het ook nog geen minuut, als je een vracht geleverd hebt en je nog bij die transporteur staat moet je alleen naar het groene logo rijden en bevestigen dat je die vracht wilt.
Het zijn natuurlijk scripts die lopen voor alle vrachten, dat je voor de ene meer tijd hebt dan voor de andere, dat kan, wat mij wel opvalt is dat voor korte ritten wel dikwijls een kortere oppik tijd is.

RL is soms ook zo getimed dat het last minut is, ik denk niet dat een RL-trucker graag wacht omdat de boot net vertokken is, deze komt liever aan wanneer het inschepen nog bezig is, dan is er al rust op de boot ipv wachten op de volgende ferry en op deze nog eens rusten, dat is verloren tijd.

Bekijk het zo, oppikken binnen de 5mins is de 1ste ferry nemen, oppikken binnen 1u30 is de 2de ferry nemen.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”