als het kan zou ik graag met deze skin willen
als het kan zou ik ook de trailer in de kleuren willen
alvast bedankt
maar hoe kan ik de trailer dan skinnen en welke linkripacy schreef:Euhm.......Een fh skin?........voorbeeld een fm........hmmmz![]()
![]()
![]()
Zoals Timmer al zegt: er is al een mod met een Fm Volvo en daarbij zit ook een template voor de skin
Hier op de site staan hele goede tutorial's over :hoe je moet skinnenrichard2003 schreef:maar hoe kan ik de trailer dan skinnen en welke linkripacy schreef:Euhm.......Een fh skin?........voorbeeld een fm........hmmmz![]()
![]()
![]()
Zoals Timmer al zegt: er is al een mod met een Fm Volvo en daarbij zit ook een template voor de skin
Welke dan Timmer? Ik heb er 1....gewoon openTimmer schreef:1 tje is dicht iig .ik krijg m niet geopend ook niet met een scsunlocker
ripacy schreef:Welke dan Timmer? Ik heb er 1....gewoon openTimmer schreef:1 tje is dicht iig .ik krijg m niet geopend ook niet met een scsunlocker
Die heb ik ook....en klopt....hij is ook niet zo,gewoon fh chs met een fm cab erop geloof ikTimmer schreef:ripacy schreef:Welke dan Timmer? Ik heb er 1....gewoon openTimmer schreef:1 tje is dicht iig .ik krijg m niet geopend ook niet met een scsunlocker
deze
Volvo-FM13-V2.2-by-AU44-Patch-1.4.X.scs en ik vind m ook niet zo mooi.