Kluft Transport skin

Plaats reactie
Scania97
Lid
Lid
Berichten: 57
Lid geworden op: di 06 aug 2013, 20:41

Kluft Transport skin

Bericht door Scania97 »

Hallo,

Zou iemand voor mij een skin kunnen maken van Kluft Transport?
Heb half internet afgezocht op een werkende skin maar- of de skin was niet meer te downloaden of hij werkte niet.

Laatst gewijzigd door cojones op do 15 aug 2013, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Resizeimg gebruiken a.u.b
Gebruikersavatar
jordy321
Lid
Lid
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 11 mar 2011, 10:06

Re: Kluft Transport skin

Bericht door jordy321 »

ik heb die skin voor ets 2 wel eens op youtube gezien maar weet niet meer of er een link bij zat maar dan moet je maar ff kijken op youtube
Scania97
Lid
Lid
Berichten: 57
Lid geworden op: di 06 aug 2013, 20:41

Re: Kluft Transport skin

Bericht door Scania97 »

jordy321 schreef:ik heb die skin voor ets 2 wel eens op youtube gezien maar weet niet meer of er een link bij zat maar dan moet je maar ff kijken op youtube
Ik zal er vanmiddag even voor gaan zitten, ik heb al wel gezien dat de meeste skins van EK op Youtube voor GTS zijn i.p.v. ETS2 dus dat gaat even zoeken worden. Ik laat vanmiddag wel wat van me horen.
Scania97
Lid
Lid
Berichten: 57
Lid geworden op: di 06 aug 2013, 20:41

Re: Kluft Transport skin

Bericht door Scania97 »

Ik kan alleen skins vinden op Youtube voor German Truck Simulator met een downloadlink.
Gebruikersavatar
jordy321
Lid
Lid
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 11 mar 2011, 10:06

Re: Kluft Transport skin

Bericht door jordy321 »

ja ik heb ook al voor je gekeken maar ik kon hem ook niet meer vinden maar volgens mij was die nog in productie die skin want hij was nog niet af maar alvast wel succes met zoeken en ik hoop dat iemand er 1 voor je heeft of kan maken :thumbup:
Plaats reactie

Terug naar “Trucks”