Heeft iemand al een goede template voor een scania?
Die skins die standaard zijn valt bijna niet op te skinnen.
Bvd,
D-saffier
Template Scania
Template Scania
Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
-
- Lid
Re: Template Scania
in de base.scs
goed zoeken naar matching_pattern
toothpaste
goed zoeken naar matching_pattern
toothpaste
Never share a foxhole with anyone braver than yourself.
Maar hoezo zijn de andere skins zwart met blauw/groen? en als je ze aanpast en int spel wil proberen zie je niks dan een standaard kleur?

Weet ik het, maak je eigen topic..
Maar ik heb nog een kleine vraag, is het mogelijk om een skin naast de bestaande skins toe te voegen?..
Maar ik heb nog een kleine vraag, is het mogelijk om een skin naast de bestaande skins toe te voegen?..
Daar ben ik druk mee bezig. Het kan wel.
In de base.scs zijn de skins zwart,groen, blauw en rood. Dit zijn de kleuren die je in het spel nog kan veranderen. Let bij het aanpassen wel op dat je precies de goede tint rood blauw of groen gebruikt anders krijg je in het spel vreemde kleuren.
In de base.scs zijn de skins zwart,groen, blauw en rood. Dit zijn de kleuren die je in het spel nog kan veranderen. Let bij het aanpassen wel op dat je precies de goede tint rood blauw of groen gebruikt anders krijg je in het spel vreemde kleuren.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Jaa, daar was ik al achter haha.
Maar is er ergens een config bestandje waar je het aantal aan te passen kleuren van je skin kan veranderen dan ofzo?..
Maar is er ergens een config bestandje waar je het aantal aan te passen kleuren van je skin kan veranderen dan ofzo?..
Dat staat in de def/vehicle/truck/"truck naar keuze"/paint_job/"sii file naar keuze". Als je de sii van een special paint kiest staan enkele mask gelocked. als je ze wil unlocken moet je van "false", "true" maken.
Ik ben nog steeds bezig met een standalone skin werkend te krijgen, maar iets klopt nog niet waardoor de ene keer de paintjob niet verschijnt, an als die wel verschijnt crasht het spel. Nog even doorpuzzelen dus, en hopen dat er in de tussentijd een mod uitkomt waarvan ik de basis kan jatten :p
Ik ben nog steeds bezig met een standalone skin werkend te krijgen, maar iets klopt nog niet waardoor de ene keer de paintjob niet verschijnt, an als die wel verschijnt crasht het spel. Nog even doorpuzzelen dus, en hopen dat er in de tussentijd een mod uitkomt waarvan ik de basis kan jatten :p
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Dan wacht ik nog wel even! 

Doe gewoon eff normaal dan? zeker zo'n scania truckertje.. niks gewendD-saffier schreef:Weet ik het, maak je eigen topic..

Als je een vraag hebt, kan je toch gewoon een eigen topic maken in plaats van gewoon jouw vraag in mijn topic te plaasten?rodney241 schreef:Doe gewoon eff normaal dan? zeker zo'n scania truckertje.. niks gewendD-saffier schreef:Weet ik het, maak je eigen topic..
Ik hoef de informatie over jou vraag niet..
En wat heeft scania trucker daar mee uit te staan?.. Is toch helemaal niet relevant?!