Activatie Code

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kilianh
Lid
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 14:09

Activatie Code

Bericht door kilianh »

Ik moet de hele tijd als ik op ESC druk de activatie code invoeren. Dat doe ik dan maar dan zegt ie dat ie niet klopt? Weet iemand hoe dat kan??

Alvast bedankt
Sitting behind my computer, looking to the starts and thinking: where the **** is my roof?
FJBungy
Lid
Lid
Berichten: 88
Lid geworden op: ma 15 okt 2012, 12:17

Re: Activatie Code

Bericht door FJBungy »

Waar heb je het spel aangeschaft?

En hoe bedoel je als je op ESC drukt dat die steeds vraagt om code? Wat is de reden van gebruik van ESC toets?
Gebruikersavatar
vanoosthuyse
Lid
Lid
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 16 sep 2012, 14:16
Locatie: marke

Re: Activatie Code

Bericht door vanoosthuyse »

bij mij is dat ook azo
Calzone
Lid
Lid
Berichten: 835
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 17:29
Locatie: Zwolle

Re: Activatie Code

Bericht door Calzone »

Ik heb het inderdaad ook nu, telkens als ik naar het menu ga moet ik opnieuw activeren :?
Gebruikersavatar
Bart
Lid
Lid
Berichten: 1053
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 13:34
Locatie: Echt

Re: Activatie Code

Bericht door Bart »

Dit betekent dat de activatiecodes die jullie van Youtube of andere sites hebben geplukt zijn gedeactiveerd door SCS
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Calzone
Lid
Lid
Berichten: 835
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 17:29
Locatie: Zwolle

Re: Activatie Code

Bericht door Calzone »

Ik heb mijne gekocht via MediaMarkt.nl, dus dat mag ik niet hopen.
Pieter

Re: Activatie Code

Bericht door Pieter »

Calzone schreef:Ik heb mijne gekocht via MediaMarkt.nl, dus dat mag ik niet hopen.
Heb je hem zelf dan soms online gezet of aan andere doorgegeven?
Calzone
Lid
Lid
Berichten: 835
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 17:29
Locatie: Zwolle

Re: Activatie Code

Bericht door Calzone »

Zeker niet, ik heb hem ingevoerd in mijn game en ben gewoon gaan spelen, niets of niemand kan mijn code weten.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel ben begonnen met een illegale code, maar heb hem gekocht toen ik het bericht kreeg dat ik weer moest activeren. Hierna kreeg ik het bericht gewoon weer. Misschien maar even proberen het spel opnieuw te installeren en desnoods m´n profiel verwijderen en opnieuw beginnen.
Pieter

Re: Activatie Code

Bericht door Pieter »

Calzone schreef:Zeker niet, ik heb hem ingevoerd in mijn game en ben gewoon gaan spelen, niets of niemand kan mijn code weten.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel ben begonnen met een illegale code, maar heb hem gekocht toen ik het bericht kreeg dat ik weer moest activeren. Hierna kreeg ik het bericht gewoon weer. Misschien maar even proberen het spel opnieuw te installeren en desnoods m´n profiel verwijderen en opnieuw beginnen.
Ik denk dat dat inderdaad wel het beste is ja, het zou kunnen dat het toch ergens onthouden wordt dat je een illegale hebt gebruikt. Herinstalleren (en zorgen dat je profiel-folder ook verwijderd is) zal waarschijnlijk dit probleem wel oplossen.
Gebruikersavatar
kilianh
Lid
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 14:09

Re: Activatie Code

Bericht door kilianh »

bedankt maar dan moet ik overnieuw beginnen? :(
Sitting behind my computer, looking to the starts and thinking: where the **** is my roof?
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”