Hallo,
ik heb een probleem, ik heb deze truck gedownload:
adult upload image
Maar als hij klaar is met downloaden krijg ik een zip-bestand, als ik dat zip-bestand open zit er weer een winrar-bestand in, en als ik die open zit er geen scs-bestanden in, maar krijg ik gelijk de map ''vehicle'' te zien. Als ik het hele winrar-bestand in de mod-map zet dan krijg ik hem ook niet in het spel. Weet iemand misschien hoe dit zit?
Alvast bedankt.
Scania Ronny Ceusters
- Harald1225
- Lid
Re: Scania Ronny Ceusters
Roelo
Je moet het bestand opslaan en niet openen. Welke browser gebruik je??? Als je firefox gebruikt zou je een apart venstertje moeten krijgen met downloads. Als je dit dan ziet moet je met linkermuis knop er op klikken en dan bijbehorende map openen en dan die .rar bestand in je mod map slepen.
De ballanos
Je moet het bestand opslaan en niet openen. Welke browser gebruik je??? Als je firefox gebruikt zou je een apart venstertje moeten krijgen met downloads. Als je dit dan ziet moet je met linkermuis knop er op klikken en dan bijbehorende map openen en dan die .rar bestand in je mod map slepen.
De ballanos
"Always keep on dreaming" "The DreamLiner"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
De kroegbaas van "Het Cafe!"
Oke, ja ik gebruik google chrome dan krijg je ook zon apart venstertje met downloads.
wil je de link alsjeblieft ook naar mij wille sturen?:$
MVG Ruben!
MVG Ruben!