ik heb een wintermod gedownload maar omdat het nooit sneeuwt heb ik een vraag gesteld hoe je het moest laten sneeuwen en dat wet ik inmiddels (snow intesiti 0) naar 1 zetten
maar als ik dit doe is er geen sneeuw buiten alleen als ik camera 1 doe (in de cabine) zie ik op mijn ruit veel regen en sneeuw. maar als ik camera 2 doe (buiten de cabine) zie ik helemaal geen sneeuw kan iemand mij helpen?
winter
Re: winter
dit is nu eenmaal zo het geval, het minste wat je kan zien zijn regendruppels en mist, meer niet
o ok er is dus niks aan te doen?
-
- Lid
wat denk je zelf, als je dat hierboven leest?Jupie schreef:het minste wat je kan zien zijn regendruppels en mist, meer niet
waarom nou zo bot reageren ik zeg toch ok ik snap het
van mij part mag er een slotje op voordat er weer van die botte reacties komen
-
- Lid
bot?nick schreef:waarom nou zo bot reageren ik zeg toch ok ik snap het
nee, beter lezen mienjong
je zei dit:
kortom, je gaat voor de zekerheid nog een keer vragen of er echt geen andere oplossing voor is.nick schreef:o ok er is dus niks aan te doen?
waarop ik Jupie quote en duidelijk maar dat het echt niet zo is.
als het bot overkomt, sorry
ok maar ik dan heb ik het verkeerd opgevat maar ik wil niet vragen voor een andere oplossing want die is er niet maar late ze er maar snel een slotje op doen
wel moet ik erbij zeggen dat ik dit een zeer goede vraag vindt voor SCS software dat ze kunnen gaan gebruiken bij ETS2.
Slotje!
Slotje!
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Slotje gevraagd, slotje gedaan!
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.