Euro Truck Simulator 2
- JarnoTrucker
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
Ziet er gewoon geweldig uit
R.I.P Marco Simoncelli, We Will Miss U, Too Young Too Fast. Rest in Piece "Super Sic" 

-
- Lid
ja, dat vind ik ook, 3e kwartaal, 25 nov. '11, 2012 niet erg professioneel. voor zo'n bedrijf. en wat zegt 2012?! het kan maar zo weer een jaar wachten worden:thumbdown:bryan388 schreef:monkey schreef:hier kan je alles van euro truck simulator 2 kwijt
dus ga je gang
wat ik juist zou willen in ets 2 een nieuwe engine.
ets 2 wordt in de 3de kwartaal van 2011 gereleast
er staat nu bij 2012 ze moeten gewoon een datum vast zetten en niet steeds uit stellen
-
- Lid
waarom is 2012 niet professioneel?
weetje wat niet professioneel is?
dat SCS nu het spel gaat afraffelen zodat het spel wel op 25 november gereleased kan worden.
beter iets langer voor het af is vind ik.
weetje wat niet professioneel is?
dat SCS nu het spel gaat afraffelen zodat het spel wel op 25 november gereleased kan worden.
beter iets langer voor het af is vind ik.
- Anihilation
- Ere-Lid
- Contacteer:
@ het releasedate commentaar: lees je even bij voor je dergelijke dingen gaat zeggen. SCS heeft duidelijk de reden en de gevolgen van het uitstellen kenbaar gemaakt.
on topic: ze leveren toch goed werk af, ik ben te spreken over de borden maar ook over de stukken afrit die ik op deze foto's zie.
on topic: ze leveren toch goed werk af, ik ben te spreken over de borden maar ook over de stukken afrit die ik op deze foto's zie.
Voetje voor voetje, zo kom je verder!

-
- Lid
oke, maar dan moesten ze maar niet 3 verschillende release datums geven
, het maakt mij niet uit dat het 2012 word, het mag van mij ook 2013. maar het is gewoon irritant dat ze het steeds veranderen. en ja, ze leveren top werk

-
- Lid
SCS heeft nooit een serieuse release datum gegeven,
dat rondomedia enzo allemaal zeiden 25 november betekend nog niet dat dat ook waar is.
SCS heeft 1x gezegt dat het eind 2011 zou worden
nu verschuiven ze dat omdat ze nog lang niet klaar zijn, neem ze dat gewoon niet kwalijk. 't is ook lastig om aan het begin van 2010 te zeggen dat een spel eind 2011 af is.
grootste reden dat het langer duurt zullen wij wel zijn, alle fans stellen zoveel eisen, dat het gewoon onmogelijk word om dat eind 2011 nog af te hebben.
nou gaat er op de blog alweer een nieuwe release datum rond, 10-1-'12.. maar ga daar ook maar niet in geloven.
geef SCS de tijd, en let niet te veel op de release datums die gegeven worden.
dat rondomedia enzo allemaal zeiden 25 november betekend nog niet dat dat ook waar is.
SCS heeft 1x gezegt dat het eind 2011 zou worden
nu verschuiven ze dat omdat ze nog lang niet klaar zijn, neem ze dat gewoon niet kwalijk. 't is ook lastig om aan het begin van 2010 te zeggen dat een spel eind 2011 af is.
grootste reden dat het langer duurt zullen wij wel zijn, alle fans stellen zoveel eisen, dat het gewoon onmogelijk word om dat eind 2011 nog af te hebben.
nou gaat er op de blog alweer een nieuwe release datum rond, 10-1-'12.. maar ga daar ook maar niet in geloven.
geef SCS de tijd, en let niet te veel op de release datums die gegeven worden.
- Anihilation
- Ere-Lid
- Contacteer:
- monkeysven
- Ere-Lid
Een of andere bot-.- Gelijk bericht verwijdert, voortaan meld het even
Erwin had het nu gedaan, bedankt 

- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
ja weer een forum verpester
p.s voortaan zal ik er gelijk een melding van maken (en hoop andere forumgebruikers ook)
p.s voortaan zal ik er gelijk een melding van maken (en hoop andere forumgebruikers ook)
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
-
- Lid
ja, ik geef scs de tijd van de wereld maar ze zeggen nu weer iets van 10 jan. ze moeten dat gewoon niet zeggen. ze moeten dat pas zeggen als ze het zeker weten