Euro Truck Simulator 2
- JarnoTrucker
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
Moi man 

R.I.P Marco Simoncelli, We Will Miss U, Too Young Too Fast. Rest in Piece "Super Sic" 

Ziet er echt super uit
alleen vraag ik mij af of zij die €12 prijs bij horn left en right gaan aanpassen.
Want als 12 bijft dan is het niet leuk meer het moet duurder worden zodat je voor werkt

Want als 12 bijft dan is het niet leuk meer het moet duurder worden zodat je voor werkt

- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
@ goldy
Ik denk dat luchthoorns een van de standaard dingen zijn die op een truck Horen maar iedereen denkt er anders over en scs maakt ook hun eigen spel.
Ik denk dat luchthoorns een van de standaard dingen zijn die op een truck Horen maar iedereen denkt er anders over en scs maakt ook hun eigen spel.
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
zwaai lampen $0 vreemd 

leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
- Snelwegfreak
- Lid
Nee dat is helemaal niet vreemd, het spel is nog lang niet af. Komt nog wel goed dus. Even verder denken hè? 

ja ben nog niet helemaal wakker

leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
Dit is gwn te chill! 

Dat vind ik ook wel, maar als het niet op zit en wel in shop laat het dan wat zal ik zeggen €350+ kosten per stuk. Links en Rechts appart!dafmaf schreef:@ goldy
Want geld heb je zo binnen ja... Tenzij alle geruchten over spel waarheid worden dan is het andere verhaal
ja je kan ook cheats enzo gebruiken maar dat doe ik liever niet gewoon het spel volgen