het zou wel mooi zijn als je bijv een daf cf of xf kon kieze en hem zelf samenstellen dus zelf een motor kiezen versnellinsbak cabine enz. en lampjes en versieringen en het zou mooi zijn als er eens iets anders is als truck oplegger bijv. allerlei verschillende vrachtwagens zoals haakarm hefwagen bakwagen en truck oplegger
Op de 3e screen valt me op dat (aan de andere kant van de motorweg) er nog een 'losse' pomp staat, pluspunt.
Minpunt: Alles staat alleen voor Vrachtwagens aangegeven, als ze 't een tikkie realistischer hadden gemaakt hadden ze ook voor auto's moeten aangeven..
Maargoed, dit maakt mij nou ook niet zoveel uit maar dat kleine detailtje kan voor 'sommige' onder ons toch heel wat schelen. x)
Trouwens, kijk eens naar 't landschap, dit zou heel goed een Tankstation uit ons eigen land (Nederland) kunnen zijn. ^^
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
On topic:
Op de screen staat Bleifrei, wat houdt dat dan in? Ik dacht iets van loodvrij, toch..? --'
Maar, kijk goed naar de screens, kijk is goed rond, wat valt je op? - Mooie lucht
- Prachtig Schaduw-effect
- Mooie omgeving
- Duidelijk aangegeven route
- En nog veel meer! ;D
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)