Euro Truck Simulator 2
- Snelwegfreak
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
Nou daar word ik dan weer niet echt warm van. Zoals te zien is is de opbouw van de steden dus weer allemaal hetzelfde, de verkeerslichten zijn weer standaard (niet elk land z'n eigen) en ik zie het Duitse type vangrail onderin het plaatje.
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Inderdaad, dit is echt super!
alleen de stoplichten moeten alleen van kleur verandert worden en van rood naar groen gaan

alleen de stoplichten moeten alleen van kleur verandert worden en van rood naar groen gaan

-
- Lid
- Contacteer:
behalve in duitsland en de andere landen die dat wel hebben 

- sybrenpostma
- Lid
ik mis de spiegels die moeten wel komen nog
gebrek aan planning aan jou kant, hoeft nog geen SPOED te betekenen van mijn kant!!!
- Scenic
- Lid
- Contacteer:
Klein plaatje, maar dit is het interieur van de Premium die lijken best wel op elkaar.Cix schreef:Het is een Renault Magnum interieur!Scenic schreef:Duidelijk het interieur van de Premium! Prachtig wordt het spel! De omgevingen enzovoort, ik kan echt niet wachten tot het uitkomt!
Komt er eigenlijk ook Multiplayer in? Daar heb ik toen weleens wat dingen van gezien, met een SCS Software Game.

Gaaf dat Airport zo! En de stad wordt ook mooi, zie ik nou op de eerste foto de neus van een Jaguar XF? Dat is wel gaaf, wat meer hedendaagse auto's in het AI verkeer.

- Davy.de.Fauw
- Lid
-
- Lid
nou toch echt een magnum hoor:Scenic schreef:Klein plaatje, maar dit is het interieur van de Premium die lijken best wel op elkaar.Cix schreef:Het is een Renault Magnum interieur!Scenic schreef:Duidelijk het interieur van de Premium! Prachtig wordt het spel! De omgevingen enzovoort, ik kan echt niet wachten tot het uitkomt!
Komt er eigenlijk ook Multiplayer in? Daar heb ik toen weleens wat dingen van gezien, met een SCS Software Game.
http://www.materialise.com/download/en/ ... CAR-IN.jpg

- Davy.de.Fauw
- Lid
volgens mij zijn de steden wel een stuk uitgebreider en zoiezo een stuk mooier!!
DAF 105.410.ssc !!!!!!!!