Het Café
Re: Het Café
Ook een hele goeie avond willem
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Een Canon EOS 350D met een andere lens er op dan de standaard, maar weet niet precies welke 

@cojones
Mooie foto's.
Bestaan die wagens van intramast nog? Of rijde die gwn in de kleuren en in naam van de rooy?
Nee,die vrachtauto's(blauwe)bestaan niet meer en ik denk dat Jan de Rooy alleen de naam Intramast in engeland gebruikt,want daar kan hij niet met de naam De Rooy rijden.
Maar ben daar al vanaf 1998 niet meer geweest en als ik intramast bij google indruk,kom ik bij de laadplaats van de DAF fabriek in Leyland,engeland uit en daar zit zijn transport bedrijf ook.
Mooie foto's.
Bestaan die wagens van intramast nog? Of rijde die gwn in de kleuren en in naam van de rooy?
Nee,die vrachtauto's(blauwe)bestaan niet meer en ik denk dat Jan de Rooy alleen de naam Intramast in engeland gebruikt,want daar kan hij niet met de naam De Rooy rijden.
Maar ben daar al vanaf 1998 niet meer geweest en als ik intramast bij google indruk,kom ik bij de laadplaats van de DAF fabriek in Leyland,engeland uit en daar zit zijn transport bedrijf ook.
- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:

Iemand nog meningen/tips?
Ook wat betreft het foto maken

ow ja nou je het zegt, ik was toen nog klein maar kherinner my het nog. Toen was het nog G.M. De Rooy en toen stonden de wagens van De Rooy Logistics nog in Son, die dan later naar Geldrop zn verhuist. Mijn vader heeft voor zowel Jan als Harry gewerkt
ja,maar dat bedoel ik niet,toen jan de rooy intramast overnam,waren de broers al gesplitst.
Nee hij mag niet met die naam is engeland rijden omdat hij daar alle regels overtrad met lengte en gewicht van de vrachtauto's en hij had het schijt aan die engelse regeltjes,die zijn in sommige landen anders,maar hoe weet ik niet meer.
trouwens heb je me bij die intramast fotoalbum bijna onderaan zien staan als 11 jarig ventje stoer naast mijn vader voor de truck?
Dat was bij de Mont-Blanc tunnel,grensovergang,daar moest je toen papieren maken,uren wachten en daarna een tunnel van 11 km.
Staan ook foto's van de ingang van die tunnel bij.
In de vakantietijd reden wij altijd met vader mee,mijn moeder,mijn zus en ik.
Nee hij mag niet met die naam is engeland rijden omdat hij daar alle regels overtrad met lengte en gewicht van de vrachtauto's en hij had het schijt aan die engelse regeltjes,die zijn in sommige landen anders,maar hoe weet ik niet meer.
trouwens heb je me bij die intramast fotoalbum bijna onderaan zien staan als 11 jarig ventje stoer naast mijn vader voor de truck?
Dat was bij de Mont-Blanc tunnel,grensovergang,daar moest je toen papieren maken,uren wachten en daarna een tunnel van 11 km.
Staan ook foto's van de ingang van die tunnel bij.
In de vakantietijd reden wij altijd met vader mee,mijn moeder,mijn zus en ik.
-
- Lid
- Contacteer:
die 40 cent onder de trailer vandaan halenwillem123456 schreef: Iemand nog meningen/tips?

ja dat kan dat het erna was, ik was toen 6 ofzo dus ik weet er niet alles meer van
Ja mooie foto's. Ik vondt Frankrijk het leukst in mijn jeugd. Ik zie De Rooy regelmatig hier in de buurt, enkle kilometers hier vandaan is een DAF dealer

Ja mooie foto's. Ik vondt Frankrijk het leukst in mijn jeugd. Ik zie De Rooy regelmatig hier in de buurt, enkle kilometers hier vandaan is een DAF dealer

- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Haha, er komt nog truck voor en ik kon zo snel geen betere steun verzinnenmattyets schreef:die 40 cent onder de trailer vandaan halenwillem123456 schreef: Iemand nog meningen/tips?

Maar verder nog tips om fotokwaliteit te verbeteren??