Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
VolvoFH, dat heet luchtvering, daardoor veert de cabine ook onder het sturen en remmen.
en in dit filmpje is het met de pijltjes gestuurd, dus daardoor ziet het er niet zo mooi uit!
en in dit filmpje is het met de pijltjes gestuurd, dus daardoor ziet het er niet zo mooi uit!
je hebt gelijk, en eigenlijk vind ik het een hele mooie toevoeging van ETS2, en word het meteen een stuk realistischer!berr schreef:VolvoFH, dat heet luchtvering, daardoor veert de cabine ook onder het sturen en remmen.
- xxl3laz3rxx
- Lid
ze doen wel stoer met die vering maar het is wel mooi en het landschap en de binnenkant is super 

mij eigen skin

Ik ben er wel blij mee dat ze er nu luchtvering voor de cabine bij in doen

misschien zou iemand daar ook wel een mod voor kunnen maken voor GTS, weet het niet zeker.
als je die draden boven de wegen zag, lijkt het net alsof er van die bussen komen die op Elektriciteitsdraden rijden.
of het zijn gewoon elektriciteitskabels.
als je die draden boven de wegen zag, lijkt het net alsof er van die bussen komen die op Elektriciteitsdraden rijden.
of het zijn gewoon elektriciteitskabels.
- monkeysven
- Ere-Lid
Super Mooi,
ook de omgeving.
Jammer dat er geen geluid bij zit
MVG
ook de omgeving.
Jammer dat er geen geluid bij zit

MVG

Als je even kijkt zie je ook dat het een poos duurt voordat de combinatie opweg is .. blijkbaar hebben ze toch ook al werk gestoken in de acceleratie en remvermogen van de wagens!!
- monkeysven
- Ere-Lid
Ja dat weet ik,
maar ik vond het alleen jammer
maar ik vond het alleen jammer

gaan ze geen 4trailer zeten op de fabriek lijk in gts want zien er maar 1 in dat filmje .sturen is ook al beter ziet ik in dat filmje word best game van scs doe zo verder