Wat is de goede instelling dan
ik stuur met de muis
Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
Je hebt het of je hebt het niet. ik kan het naar mijn weten niet instellen.Die grip valt reuze mee. Je moet gewoon alles goed instellen, dan heb je dat probleem niet echt.
Ik heb de perfecte instelling, en nog heb ik er last van dat ze gaan glijden. 

-
- Lid
als je weet in welke bochten je gaat glijden vermider je in die bochten gewoon vaart.
ik weet dat in GTS op de snelweg tussen Nurnberg en Munchen een nogal raare kronkel in de weg zit.. 1 van die bochten is zo scherp dat ik de grip verlies met 90km/h
maar als ik 70km/h rij dan lukt het wel zonder weg te glijden.
ik weet dat in GTS op de snelweg tussen Nurnberg en Munchen een nogal raare kronkel in de weg zit.. 1 van die bochten is zo scherp dat ik de grip verlies met 90km/h
maar als ik 70km/h rij dan lukt het wel zonder weg te glijden.
Ja, maar dat hoort niet zo, als je in het echt die bocht zou nemen, hoef je ook niet van de cruise control af om 70 Km/h te gaan rijden. 

-
- Lid
dacht het toch wel...
als jij op de snelweg een verbindingsweg oprijd met een scherpe bocht word je ook geadviseerd om rustiger te rijden dan de max snelheid..
dat moet je dan in scherpe bochten op de snelweg ook zien
als jij op de snelweg een verbindingsweg oprijd met een scherpe bocht word je ook geadviseerd om rustiger te rijden dan de max snelheid..
dat moet je dan in scherpe bochten op de snelweg ook zien

- willem123456
- Ere-Lid
- Contacteer:
Dan heb je dus toch niet de perfecte instellingberr schreef:Ik heb de perfecte instelling, en nog heb ik er last van dat ze gaan glijden.

Probeer gewoon eens wat dingen, bij de vreemdste dingen zul je zien dat ze werken....
En het is precies wat Michael ook zegt, in het echt moet je ook niet vol gas een scherpe bocht in gaan

Owke, maar ze moeten toch wat aan de grip doen! 

waar kun je het weggedrag instellen
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
uuh niet, het spel is niet uit slimerik.coen222 schreef:waar kun je het weggedrag instellen