TSM Heavy trailer pack

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

TSM Heavy trailer pack

Bericht door Polar »

Een paar dagen het TSM Heavy trailer pack geïnstalleerd, hier zit een behoorlijke bug in en echt om je te bescheuren.
Nu al 2 keer na een schade wordt je truck en oplegger flink door elkaar geschud, de truck en oplegger liggen letterlijk te stuiteren op de straat waar je een behoorlijke schade van oploopt.
Je kan je rit dan gelijk afbreken omdat je dat toch een stuk goedkoper uit bent, eerst dacht ik dat het aan de mod "real psychic 1.7"zou liggen, deze uitgeschakeld en bij een lichte aanrijding werd de truck en oplegger letterlijk op en neer op de straat gegooid.
Als je het ziet is het Wrestling Mania van de Tv, echt om je te bescheuren en ook weer niet :think: :shifty: :crazy:
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Gebruikersavatar
DavidWouda
Lid
Lid
Berichten: 309
Lid geworden op: za 18 dec 2010, 16:18

Re: TSM Heavy trailer pack

Bericht door DavidWouda »

Heb je ook nog andere mods die aanstaan. Zo ja zet deze ook allemaal uit op de trailerpack mod na. Controleer het dan nog een keer. Gebeurt het weer dan ligt het inderdaad aan die TSM Heavy Trailer Pack mod
Heb efkes geen zin in een onderschrift
Timmer
Lid
Lid
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 03:57
Locatie: Uden

Re: TSM Heavy trailer pack

Bericht door Timmer »

ik heb er nog geen slechte ervaringen mee gehad en heb er toch al behoorlijk wat vrachten mee weggebracht.
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: TSM Heavy trailer pack

Bericht door Polar »

Het blijft hoe dan ook gebeuren zodra je je door de pechhulp naar een garage laat slepen, zodra je daar voor de deur staat begint het gooi en smijt werk.
Ik heb deze mod er maar vanaf gegooid, het gaat helemaal nergens om.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Gebruikersavatar
Ray50
Lid
Lid
Berichten: 80
Lid geworden op: za 24 nov 2012, 20:08
Locatie: In een doos onder een viaduct, maar wel met Wifi

Re: TSM Heavy trailer pack

Bericht door Ray50 »

Ik had hetzelfde probleem, ook met andere heavy load mods. Dat begon bij de tolpoorten. Als ik daar moest wachten op het verkeer voor me, ging de poort dicht tussen mijn truck en de trailer en kwam dan niet weg. Laat me wegslepen door de ANWB en dan kom je erachter dan de trailer te lang is voor de plek bij de garage, vandaar het stuiteren. Auto's gingen ook dwars door mijn trailer heen.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”