Nieuwe route Afsluitdijk richting Harlingen

Plaats reactie
superf1fan
Lid
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: za 13 apr 2013, 22:20
Locatie: Haren en af en toe Terschelling

Re: Nieuwe route Afsluitdijk richting Harlingen

Bericht door superf1fan »

Ik wil best wel helpen, ik heb alleen de map editor nog niet helemaal onder de knie
Gebruikersavatar
GuusRoosken
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 19 sep 2012, 21:04

Re: Nieuwe route Afsluitdijk richting Harlingen

Bericht door GuusRoosken »

Ik wil wel helpen, ik heb genoeg tijd maar ik heb het mappen nog niet echt onder de knie! Hulp?! En we kunnen de grens overgang bij Zwartemeer/Klazienaveen/Emmen/Erica ook maken. Ik kom zelf uit die buurt en woon aan de A37 kijk maar op Google maps! En dan moet je Hoogeveen ook maken met aansluiting op Utrecht bijvoorbeeld! Dus als iemand mij het mappen uitlegd zal ik mijn steentje bijdragen!
Zaknwasser
superf1fan
Lid
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: za 13 apr 2013, 22:20
Locatie: Haren en af en toe Terschelling

Re: Nieuwe route Afsluitdijk richting Harlingen

Bericht door superf1fan »

@GuusRoosken
Ik heb het mappen ook nog niet onder de knie dus voor mij geld hetzelfde. Ik kom zelf regelmatig in Harlingen en op Terschelling dus dat lukt ook wel. Leuk idee trouwens om een ''grensovergangroute'' te maken.
Gebruikersavatar
RB1110
Lid
Lid
Berichten: 447
Lid geworden op: zo 05 sep 2010, 19:40
Locatie: Ik denk ergens in Twente
Contacteer:

Re: Nieuwe route Afsluitdijk richting Harlingen

Bericht door RB1110 »

Da's wel grappg ja, heb je meerdere wegem om Duitslabd in te gaan. Hoef je niet altijd via de snelweg. Ik weet dat je bij Groningen ook over de grens kan maar dan heb je een kleine weg en word je later weerde snelweg opgeleid.
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.

Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
superf1fan
Lid
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: za 13 apr 2013, 22:20
Locatie: Haren en af en toe Terschelling

Re: Nieuwe route Afsluitdijk richting Harlingen

Bericht door superf1fan »

rick728 schreef:Ik ben eigenlijk van Plan om heel Nederland te maken dus dat je over Maastricht - Groningen ook 3,5 uur rijd. Maar zo'n map kan ik niet alleen maken dan moet ik veel mensen hebben die mee mappen en skinnen...
Hoever is dat plan inmiddels? En word Europa dan vervangen door Nederland? Ik weet namelijk niet hoe ik me dat moet voorstellen
Gebruikersavatar
rick728
Lid
Lid
Berichten: 863
Lid geworden op: za 03 apr 2010, 19:56
Locatie: Eijsden
Contacteer:

Re: Nieuwe route Afsluitdijk richting Harlingen

Bericht door rick728 »

Ten eerste begin ik een nieuwe map dat houd in dat ik helemaal opnieuw begin er is geen enkele stad of weg meer, maar dan kan ik ook een anders schaal pakken, en btw het kost heel veel werk vooral de omgeving vereist ik weet niet hoeveel werk alleen is dat onmogelijk, je moet het werk verdelen zo: Ik doe bv Limburg , Jantje doet Brabant, Pietje doet Zeeland enz... je hebt dan ook skinners nodig voor de borden etc... Vooraleer ik er aan begin moet ik en team hebben anders begin ik er niet aan. ;)

Dus als we zon 3 a 4 mappers hebben en 2 skinners zal het al wat beter gaan dan eerst, degene die intressen hebben voor mappen of skinner te worden sturen mij een pm'tje en als er een extra topic verschijnt genaamd '' The Dutch Map'' weet je dat Nederland er aankomt voor Ets2!
Plaats reactie

Terug naar “Overig”