Vraagje over de grill ( hulp nodig )

Plaats reactie
Damiianfr
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 11:01

Vraagje over de grill ( hulp nodig )

Bericht door Damiianfr »

Euhm ik heb een vraagje , ik ben 'n beetje aan het uitvogelen hoe skinnen werkt , alleen er is iets wat mij niet lukt en dat is de grill zo heb ik bijvoorbeeld een Jan van der meer skin gemaakt maar de grill behoort ook zwart/donkerblauw te zijn maar hij is wit ? zie foto , en de spiegels lukt ook niet...

Afbeelding
Calzone
Lid
Lid
Berichten: 835
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 17:29
Locatie: Zwolle

Re: Vraagje over de grill ( hulp nodig )

Bericht door Calzone »

Zo te zien heb jij de Reworked Scania van Dallyborr? Die is helaas niet skinable op de grille ;)
Gebruikersavatar
Bart
Lid
Lid
Berichten: 1053
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 13:34
Locatie: Echt

Re: Vraagje over de grill ( hulp nodig )

Bericht door Bart »

je moet een klein gekleurd vierkantje maken in de linkerbovenhoek van de template. In dat hoekje wordt de kleur voor de grille gebruikt. Het model dat jij gebruikt heeft geen gemapte grille, dus het is alleen mogelijk om je grille in één effen kleur te spuiten.

Ik zie aan de wielen en sideskirts dat je ook de Truck Mod Shop hebt? Daar zitten ook cabines en chassis in met meegespoten grilles. Die gebruiken een ander template.

Download deze mod, daar kun je die zelfde template uit halen. Dan kun je de grille en spiegels volledig skinnen
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Damiianfr
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 09 dec 2012, 11:01

Re: Vraagje over de grill ( hulp nodig )

Bericht door Damiianfr »

Bart schreef:je moet een klein gekleurd vierkantje maken in de linkerbovenhoek van de template. In dat hoekje wordt de kleur voor de grille gebruikt. Het model dat jij gebruikt heeft geen gemapte grille, dus het is alleen mogelijk om je grille in één effen kleur te spuiten.

Ik zie aan de wielen en sideskirts dat je ook de Truck Mod Shop hebt? Daar zitten ook cabines en chassis in met meegespoten grilles. Die gebruiken een ander template.

Download deze mod, daar kun je die zelfde template uit halen. Dan kun je de grille en spiegels volledig skinnen
Alleen ehm als ik deze download krijg ik het scs bestand en de template in een jpg maar hoort dat niet in elkaar?
Gebruikersavatar
Bart
Lid
Lid
Berichten: 1053
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 13:34
Locatie: Echt

Re: Vraagje over de grill ( hulp nodig )

Bericht door Bart »

Niet persé. De template gebruik je om je skin.dds te maken die je daarna pas in een mod plaatst.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
DennisR500
Lid
Lid
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 06 jan 2013, 13:14

Re: Vraagje over de grill ( hulp nodig )

Bericht door DennisR500 »

Bart. Die template is iets van 740x--- kan ik die gewoon vergroten naar 2048 px en klopt hij dan nog?
Kan geen template vinden die al 2048px is.

Groet
Gebruikersavatar
Bart
Lid
Lid
Berichten: 1053
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 13:34
Locatie: Echt

Re: Vraagje over de grill ( hulp nodig )

Bericht door Bart »

Dat kan ja. Ik weet alleen niet of de rand die eromheen zit binnen of buiten de 2048px moet vallen.Volgens mij erbuiten.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Plaats reactie

Terug naar “Skinnen”