Het Café
-
- Lid
- jarnelieftink13
- Lid
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Re: Het Café
Klopt helemaal.
Ik was een keer thuis en mijn vader heeft altijd een bus mee voor zijn werk komt er een domme pool aan over de wentweg. Toen stond de bus van mijn vader in de weg en in plaats van gewoon even te vragen of we die aan de kant konden zetten er gewoon proberen er langs te komen he..
Stelletje mogolen dat het zijn die oostblokkers en andere mensen.
Ik was een keer thuis en mijn vader heeft altijd een bus mee voor zijn werk komt er een domme pool aan over de wentweg. Toen stond de bus van mijn vader in de weg en in plaats van gewoon even te vragen of we die aan de kant konden zetten er gewoon proberen er langs te komen he..
Stelletje mogolen dat het zijn die oostblokkers en andere mensen.
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

- stefboy897
- Lid
helemaal mee eens. Ik denk dat geert wilders erg veel fans heeft op dit forum XD
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Ik ben geen fan van hem, maar ik vind dat die oostblokkers wel weg mogen uit de transportsector dan weet ik bijna wel zeker dan de bedrijven ook weer beter gaan.stefboy897 schreef:helemaal mee eens. Ik denk dat geert wilders erg veel fans heeft op dit forum XD
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

eigenlijk best raar (vind ik) de bouw gaat slecht, en het neemt meteen alles mee, zo ook de transportsector. daardoor gaan bedrijven goedkopere chauffeurs nemen. eigenlijk is het dus beetje schuld van de regering zelf, want die doet er niks aan om de bouwsector er weer boven op te helpen. ook vind ik dat Brussel wel wat tegen mag gaan doen, ze maken het alle chauffeurs, maakt niet uit waar, moeilijk met die skeere pas, maar tegen oost Europese chauffeurs doen ze niks.
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Ze gaan er heus nog wel een keer achter komen dat die oostblokkers geen goede chauffeurs zijn.
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

ja, ken je nagaan hoe dom ze in Brussel zijn, moeten ze naar 3 jaar nog achter komen, nu je bijna geen gele nummerborden meer ziet.
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Inderdaad, maar ik denk dat er straks wel een keer een ongeluk geberut of zo waar veel van de oostblokkers bij betrokken zijn dan heb je toch ook wel door dat het de verkeerde kant op gaat met de transportsector.
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport