Het Café
Re: Het Café
btw, als men oom en eigen vrachtwagen zou kopen dan kwam en er en special paint op van Aryton Senna f1 courreur en die daf is indd niet lelijk!:)
-
- Lid
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Echt lekket dit lig je heerlijk te slapen word je om 03:48 gebeld door een 1 of andere mongool...
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

hadden wij paar weken geleden ook, om half 2 ´s nachts, belt er een of andere turk, gaat ie bleren: Ja wholla wat ga je mij bellen om 1 uur snachts. word me vader boos, gaat ie snel ophangen.scaniaforlive schreef:Echt lekket dit lig je heerlijk te slapen word je om 03:48 gebeld door een 1 of andere mongool...
2 dagen later gaat ie weer bellen, werd me pa helemaal gek, en toen heeft ie niet meer gebeld
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Haha, echt een dombo dat om dan weer te bellen.
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

jah joh, mongol dat het was.
hebben we ook tijdje met brazilianen gehad, alleen dan overdag, gaan ze vragen of we ze terug willen bellen, omdat ze de rekening niet kunnen betalen. maar die mongols stonden op internet al bekend, als je ze terugbeld, blijven hun doorbellen op jou kosten, want dan kunnen ze je telefoonrekening kraken, echt raar
hebben we ook tijdje met brazilianen gehad, alleen dan overdag, gaan ze vragen of we ze terug willen bellen, omdat ze de rekening niet kunnen betalen. maar die mongols stonden op internet al bekend, als je ze terugbeld, blijven hun doorbellen op jou kosten, want dan kunnen ze je telefoonrekening kraken, echt raar

-
- Lid
- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
Wij hebben een keer gehad dat wij ook werden lastiggevallen, alleen hij had nummerherkenning aanstaan, wij zijn naam opgeschreven en tegen de politie verteld dat wij werden lastiggevallen door deze man, politie op onderzoek uit, bleek het een crimineel te zijn, die zit nu nog steeds vast, hij zal wel lol hebben om zijn grapje
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
haha mooi mandafmaf schreef:Wij hebben een keer gehad dat wij ook werden lastiggevallen, alleen hij had nummerherkenning aanstaan, wij zijn naam opgeschreven en tegen de politie verteld dat wij werden lastiggevallen door deze man, politie op onderzoek uit, bleek het een crimineel te zijn, die zit nu nog steeds vast, hij zal wel lol hebben om zijn grapje

mooi jo, kwam deze week 4 nieuwe Daf XF 105's tegen. eerst in België, die van Van Overveld
dezelfde dag nog bij Zaandam, die van Albert Keijzer
Gister kwam ik 2 Nieuwe Daf's in Demo kleuren tegen
dezelfde dag nog bij Zaandam, die van Albert Keijzer
Gister kwam ik 2 Nieuwe Daf's in Demo kleuren tegen