Het Café

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Plaats reactie
truckboy6
Lid
Lid

Re: Het Café

Bericht door truckboy6 »

HenkS1953 schreef:
truckboy6 schreef:ow laat maar voor scania, wij rijden een daf :p
:lol: GEWELDIG :thumbup: Weer even smakelijk gelachen om je droge berichtje.
.

.

ps: ik lach je niet uit, ik zag er de humor van in.
haha, tuurlijk man, Daf is de god onder de wagens, de meest geloofwaardige, en krachtigste

(Wil niet andere goden beledigen hoor, want 'k geloof helemaal niet, maar zo kwam het in me op)
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

-
Laatst gewijzigd door jztrucking op wo 11 feb 2015, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
HenkS1953
Lid
Lid

Bericht door HenkS1953 »

Deze discussie laat ik maar even voorbij gaan, het is tenslotte altijd nog zo dat als je voor een werkgever rijd, je het moet doen met wat voorhanden is, en als eigen rijder met hoeveel vertrouwen de bank in je heeft. :mrgreen:
Afbeelding
Kies als beroep iets wat je graag doet, dan hoef je nooit te werken.
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

-
Laatst gewijzigd door jztrucking op wo 11 feb 2015, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
stefboy897
Lid
Lid

Bericht door stefboy897 »

dafmaf schreef:Iemand misschien intresse in nieuwe grandessa zwarte gordijnen voor de scania? Haakjes etc. Inbegrepen, enkel wat je moet doen is ze ophangen, er zit geen franje aan, voor verdere info graag een pb
sorry dafmaf ik dacht dat het om een gordijnenmod voor ets 2 ging en niet om echte gordijnen :oops: ik kan nog geen prive berichten sturen dus daarom maar ff op deze manier en nogmaals mijn excuus
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

jztrucking schreef:Jaa die daffen trekken ons altijd voorbij! zo krachtig! niet normaal meer, mooi chinees voorkantje! En doorrr naar bergen op zoom nu. ;p
ik gister naar Izigem (BE), mooi man, die DAF van me pa klappert aardig, voor een standaard motor. komt omdat ie veel zwaars vervoer, Bijv. containers met treingewicht van 60 Ton (Int.) zijn veel te zwaar, daardoor word motorgeluid iets zwaarder. maar inderdaad we trokken gister aardig wat wagens eruit :P, licht eraan hoe je je wagens afsteld natuurlijk.
Afbeelding
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

volgens mij schamen scania chauffuers zich weet je, want de chauffuers zitten altijd Achetr het zijraam, en er niet naast (Als je begrijpt wat ik bedoel), nee hoor, grappie haha
Laatst gewijzigd door truckboy6 op do 03 jan 2013, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
stefboy897
Lid
Lid

truckboy6 schreef:volgens mij schamen scania chauffuers zich weet je, want de chauffuers zitten altijd Achetr het raam, en er niet voor (Als je begrijpt wat ik bedoel), nee hoor, grappie haha
haha je heb wel gelijk hoor ze willen niet in zo,n ding gezien worden
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

ik ook niet, haha
Afbeelding
stefboy897
Lid
Lid

al moet ik wel zeggen dat scania geen slechte auto is hoor. Beter als renault of iets dergelijks. maarja Daf blijft mijn merk

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”