Het Café
- Mikey
- Lid
- Contacteer:
Re: Het Café
Mijn pa was gevraagd om daar te solliciteren want ze willen weer nederlanders met vast contract en de polen er uit flikkeren!

Moederbord: Asrock Extreme 3 R2.0
Geheugen: 16GB Geil 2133 Mhz DDR3
Videokaart ASUS Radeon HD 6670 Clockspeed: 4500 Mhz 1024MB
Harde Schijf: Seagate ST3750528AS 750 Gb
Passmark Rating: 2186
- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
Tja, dat heb je als er een pool zen gasstelletje binnen in de loods zet
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
sorry hoor maar vind ik nergens op slaan....... sommige bedrijfen moeten noodgedwongen goedkoper personeel hebben, kijk maar naar AB Texel, die moet poolse chauffeurs in dienst nemen, omdat patatfabriek, waar ze veel voor rijden de ritprijsen naar beneden donderd, en als ze dan nederlandse chauffeurs in dienst nemen, maken ze er velies op, dan zouden ze beter kunnen stoppen,jztrucking schreef:Ja. "boontje komt om zijn loontje" zullen we maar zeggen. ;p
En niet ALLE Poolse chauffeurs zijn slecht, er zijn ook zat goede chauffeurs
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

-
- Lid
ja, hahahah. Ga maar eens naar de havens Gent en Vlaardingen. daar kun je het leren.
Kijk ik ben het met je eens, Aviko **** het ook. Maar als je het niet aan kan moet je gewoon stoppen. Den Hartog en v/d bosch die gaan veel te ver. en niemand doet er wat aan. ze hebben een convenant bij de rijksverkeers inspectie. zodat hun trucks niet worden gecontroleerd waar slaat dit op? ik denk dat alles kapot gaat.. tenminste voor de nederlandse chauffeurs. En ja natuurlijk zijn er goede poolse chauffeurs. maar de meeste kopen even een groot rijbewijs in de supermarkt... ;p nou ja we zullen het wel zien.
Maar toch ben ik het niet er niet mee eens dat er ''oostblokkers'' hier in Nederland moeten rijden.
Kijk ik ben het met je eens, Aviko **** het ook. Maar als je het niet aan kan moet je gewoon stoppen. Den Hartog en v/d bosch die gaan veel te ver. en niemand doet er wat aan. ze hebben een convenant bij de rijksverkeers inspectie. zodat hun trucks niet worden gecontroleerd waar slaat dit op? ik denk dat alles kapot gaat.. tenminste voor de nederlandse chauffeurs. En ja natuurlijk zijn er goede poolse chauffeurs. maar de meeste kopen even een groot rijbewijs in de supermarkt... ;p nou ja we zullen het wel zien.
Maar toch ben ik het niet er niet mee eens dat er ''oostblokkers'' hier in Nederland moeten rijden.

- jarnelieftink13
- Lid
Ik ook, zijn genoeg werkloze chauffeurs ui nederlandjztrucking schreef:ja, hahahah. Ga maar eens naar de havens Gent en Vlaardingen. daar kun je het leren.

Zone grote vuurbal jonge ! Bam !jarnelieftink13 schreef:vond het er wel gaaf uit zien die brand van wolter koops
Hallo ik ben Renee
Mvg Renee!
Mvg Renee!
-
- Lid
jarnelieftink13 schreef:vond het er wel gaaf uit zien die brand van wolter koops
Hahahahah jammer dat de trucks niet mee gegaan zijn! Whahahaha
ja leuk hoor, nog meer werkloze chauffeurs, onwijs leuk johjztrucking schreef:jarnelieftink13 schreef:vond het er wel gaaf uit zien die brand van wolter koops

- jarnelieftink13
- Lid
grooten deels was pools dustruckboy6 schreef:ja leuk hoor, nog meer werkloze chauffeurs, onwijs leuk johjztrucking schreef:jarnelieftink13 schreef:vond het er wel gaaf uit zien die brand van wolter koops
ether piraten aan de macht