Ik heb hem ook gekocht, vannacht al om middernacht gedownload en gelijk begonnen met spelen, momenteel level 5 met een Scania R360 met wat upgrades.
Helaas draait ETS2 niet zo soepel als STDS op dezelfde settings, maar ja, verder een ziekelijk mooi spel!
Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Ik word jaloers nu ik zie dat iedereen de game al aan het spelen is.
Ik zit nu in Turkije en krijg 'm pas vrijdag (bol).
Iedereen een goede rit toegewenst!
Ik zit nu in Turkije en krijg 'm pas vrijdag (bol).
Iedereen een goede rit toegewenst!
Nothingo veryo specialo.
ik heb hem ook binnen kan hem op ultra moeiteloos afspelen.
Kan ik hem ook op 2 pc installeren. hoorde laats een keer dat je dan niet meer kunt updaten

Kan ik hem ook op 2 pc installeren. hoorde laats een keer dat je dan niet meer kunt updaten
ik moet ook weekje wachten nog ):, week demo spelen duscoen222 schreef:Ik ookGTSfan schreef:Ik speel met snelle graphics op 'hoog', ultra hoog is iets te hoog gegrepen
Mareh, op hoog zijn de graphics ook al mooi, maar kan sommige dingen zelf ook ietswat verhogen, dus bij mij draait het perfect
Wel heb ik al ongeluk gehad, die werf langs autosnelweg, richting Reims :p
Moet nog weekje wachten op volledige versie![]()
![]()
Dat moet ik ook een weekje wachtensieder schreef:ik moet ook weekje wachten nog ):, week demo spelen duscoen222 schreef:Ik ookGTSfan schreef:Ik speel met snelle graphics op 'hoog', ultra hoog is iets te hoog gegrepen
Mareh, op hoog zijn de graphics ook al mooi, maar kan sommige dingen zelf ook ietswat verhogen, dus bij mij draait het perfect
Wel heb ik al ongeluk gehad, die werf langs autosnelweg, richting Reims :p
Moet nog weekje wachten op volledige versie![]()
![]()

Voorlopig effe met de demo doen
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
-
- Lid
- Contacteer:
denk zal wel max 3 of 5 dagen duren kan lekker spelenjarnelieftink13 schreef:kost even tijd voor dat het geld is afgeschrevenschenksander schreef:Ik heb geen idee, heb ook met bank transfer betaald, maar ook niks binnen tot nu toe...PC_GAMEPLAY schreef:ik heb een vragen is volledig in nederland spelwant heb vandaag betaald 29.95€ met Bank Transfer hoelang moet ik nog wachten heb zin vandaag spelen
Ik heb mijn payment refer bij mededelingen gezet, misschien moest dat bij accepeptgiro?
Hoe heb jij dat gedaan?

Ultra lukt niet bij mij, op high welh-j schreef:ik heb hem ook binnen kan hem op ultra moeiteloos afspelen.![]()

Mareh, is ook al mooi vind ik.
Probeer ik hem te bestellen zijn ze aan het werken op de website van FreeRecordShop
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
- ajaxscaniafan
- Lid
ik had bij bol maar daar komt ie pas 25, dus dacht van oja er zit hier in de buurt zo'n winkel die daar gespecialieerd in is, dus ik vanmiddag bellen en ze hadden hem ik dacht YES dus ik meteen halen, en spelen. speel op middel ( speel op laptop ) maar het is egt een ultra gaaf spel
, alleen heb een crap stuur

-
- Lid
ik heb via overmaken het spel gekocht , weten jullie wanneer ik de code krijg , gelijk of niet?
dan mot ik namelijk f me moeders mail checken
EDIT : ik heb nog geen mailtje binnen gehad weet iemand hoelang dat duren gaat??
dan mot ik namelijk f me moeders mail checken
EDIT : ik heb nog geen mailtje binnen gehad weet iemand hoelang dat duren gaat??