Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Hebben jullie ook al gehad als je perongeluk in verkeerde versnelling optrek dat de motor afslaat super stoer 

Je moet Tastensen mirror 2 downloaden die doet hetjellepeelman schreef:ik heb op de site van ets2 al 2 keer geprobeerd om de demo te downloaden maar lukt niet nu de 3de link aan het proberen hopelijk lukt het want kan niet meer wachten

Ja dan schakel je niet goed hèmvos97 schreef:Hebben jullie ook al gehad als je perongeluk in verkeerde versnelling optrek dat de motor afslaat super stoer

zo rit van metz naar londen gereden
Echte Mannen rijden over de vlucht strook!
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
Dat snap ik
Als ik niet eerst had gekeken had ik ook niet beweerd dat alles op de hoogste instellingen stond... Heb hem nu op de desktop geinstalleerd, op mijn 32 inch monitor en op 1080p, t ziet er opeens een stuk beter uit
Wellicht is de resolutie van mijn notebook (1366x768) niet ideaal...

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Het is natuurlijk altijd beter om het op een desktop te spelen, die kan altijd meer verdragen dan een notebook/laptopBart schreef:Dat snap ikAls ik niet eerst had gekeken had ik ook niet beweerd dat alles op de hoogste instellingen stond... Heb hem nu op de desktop geinstalleerd, op mijn 32 inch monitor en op 1080p, t ziet er opeens een stuk beter uit
Wellicht is de resolutie van mijn notebook (1366x768) niet ideaal...

Zo Demo weer uitgespeeld hehe.. Zien of ik in look van dag volledig spel kan aanschaffe 
En snap niet waarom mensen cheats zoeken voor geld
.. je verdient genoeg om dingen te kopen hoor. En je kan niet alles gelijk gaan kopen omdat er level aan verbonden is dus cheat is helemaal niet nodig 

En snap niet waarom mensen cheats zoeken voor geld

mn 1e ongeluk heb ik al gehad over de kop op een afrit -_-
Super verslavend je wilt blijven rijden maar het is de demo en ik wil verder in weekend ook nog wel paar ritten rijden
dus moet wel stoppen anders ben ik over mn km heen ;p

Haha, ik heb al een Holer Togni gedaan op een klaverblad in Londen! 
edit; koplampen zijn wel waardeloos, je moet al groot licht aanzetten om maar iets te kunnen zien...

edit; koplampen zijn wel waardeloos, je moet al groot licht aanzetten om maar iets te kunnen zien...
Laatst gewijzigd door Bart op vr 19 okt 2012, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...