Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Maar als je hem besteld van ets2.com krijg je toch een code want op bol.com staat van af 26 october
Die datum op Bol.com zal binnenkort veranderen naar 19-10-12, aangezien SCS Software heeft vermeldt dat 19-10-12 de Europese releasedatum is. Waarschijnlijk heeft Bol.com dat alleen nog niet doorgekregen van SCS.etskarst schreef:Maar als je hem besteld van ets2.com krijg je toch een code want op bol.com staat van af 26 october
Als je hem bij ets2.com koopt krijg je inderdaad gewoon een code

oke bedankt voor de info pieter
-
- Lid
He? Sorry als ik het niet snap hoor..... maar je kunt het hele spel toch gewoon op ets2.com kopen? Of moet ik hem eerst kopen ergens anders en kan ik hem helemaal niet via de website van ets2.com kopen??
- roylabruyere
- Lid
Ja denk je dat echt? Zou heel mooi zijn.Pieter schreef:Die datum op Bol.com zal binnenkort veranderen naar 19-10-12, aangezien SCS Software heeft vermeldt dat 19-10-12 de Europese releasedatum is. Waarschijnlijk heeft Bol.com dat alleen nog niet doorgekregen van SCS.etskarst schreef:Maar als je hem besteld van ets2.com krijg je toch een code want op bol.com staat van af 26 october

- roydej
- Lid
- Contacteer:
Je kunt het spel van de website downloaden, en krijgt bij kopen een code, die je dan in het spel in dient te voeren, & zo 'unlock' je het spel in principe.xander1986 schreef:He? Sorry als ik het niet snap hoor..... maar je kunt het hele spel toch gewoon op ets2.com kopen? Of moet ik hem eerst kopen ergens anders en kan ik hem helemaal niet via de website van ets2.com kopen??

Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
-
- Lid
Ah ok! Ik dacht al
Bedankt voor de reactie 

-
- Lid
Wat is de verwachting voor de online versie? Wordt deze ook op de 19e gereleasd of een paar dagen eerder?
op de site van ets 2 wordt die op 19 oktober gewoon gereleased denk niet eerder.
Weet iemand toevallig hoe dat zit bij origin
had je stds toen ook de zelfde dag
Weet iemand toevallig hoe dat zit bij origin
had je stds toen ook de zelfde dag
-
- Lid
Ok ben benieuwd
Is het heel raar als ik bedenk dat als ze de release op de site een paar dagen eerder zouden doen uit overweging dat ze er dan meer gewin uit halen? Ik bedoel alle in de winkel verkochte versies levert bij scs niet heel veel op en de webversie de volle mep.