Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Vraagje als je kijk naar die filmpjes zie je nooit dat die gene in de file staat, komen er wel files in het spel voor?
- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Hebben we volgens mij over gehad, volgens mij wel
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
- DavidWouda
- Lid
Ik ben toch bang van niet. Heb al vele kilometers gemaakt maar ben nog geen enkele video tegengekomen. Het enigste wat opvalt is dat er bij een wegversmalling of wegwerkzaamheden wat langere rijen staan maar een file kun je het niet noemen.RB1110 schreef:Hebben we volgens mij over gehad, volgens mij wel
Zal vanavond eens even kijken wat er gebeurd als je deze regel in het config bestand een ander nummertje geeft uset:
g_auto_traffic "0"
Valt in ieder geval even te proberen.
Wat gebeurd er dan komen er dan meer auto's in het spel btw heb jij beta versie??DavidWouda schreef:Ik ben toch bang van niet. Heb al vele kilometers gemaakt maar ben nog geen enkele video tegengekomen. Het enigste wat opvalt is dat er bij een wegversmalling of wegwerkzaamheden wat langere rijen staan maar een file kun je het niet noemen.RB1110 schreef:Hebben we volgens mij over gehad, volgens mij wel
Zal vanavond eens even kijken wat er gebeurd als je deze regel in het config bestand een ander nummertje geeft uset:
g_auto_traffic "0"
- DavidWouda
- Lid
Hmmm
merk geen verschil als ik de waarde hoger zet. Er blijft even veel verkeer rijden.
En ja ik heb de Beta versie

oeeh niceDavidWouda schreef:Hmmmmerk geen verschil als ik de waarde hoger zet. Er blijft even veel verkeer rijden.
- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Ik denk dat je hiermee File bedoelt?DavidWouda schreef:Ik ben toch bang van niet. Heb al vele kilometers gemaakt maar ben nog geen enkele video tegengekomen. Het enigste wat opvalt is dat er bij een wegversmalling of wegwerkzaamheden wat langere rijen staan maar een file kun je het niet noemen.RB1110 schreef:Hebben we volgens mij over gehad, volgens mij wel
g_auto_traffic "0"
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
- DavidWouda
- Lid
Ja maar er verandert nietsRB1110 schreef:Ik denk dat je hiermee File bedoelt?DavidWouda schreef:Ik ben toch bang van niet. Heb al vele kilometers gemaakt maar ben nog geen enkele video tegengekomen. Het enigste wat opvalt is dat er bij een wegversmalling of wegwerkzaamheden wat langere rijen staan maar een file kun je het niet noemen.RB1110 schreef:Hebben we volgens mij over gehad, volgens mij wel
g_auto_traffic "0"
Dat is op zich wel jammer maar het is de beta misschien zit het er wel in als het uit komt. 

DAF 105.560 TwinTurbo Powerr!!!!!!
Liever zes Klappen dan acht die er niets van snappen!!!
DAF Nederlandse trots
Liever zes Klappen dan acht die er niets van snappen!!!
DAF Nederlandse trots
Heb nog een verkooppunt gevonden
Hij is ook te koop op Origin, is van EA
Vind het wel een rare plek voor SCS
Hij is ook te koop op Origin, is van EA
Vind het wel een rare plek voor SCS