Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Natuurlijk wel. Ik ga hem alleen niet kopen. Maar ik ga er wel op rijden.
-
- Lid
wkt schreef:Er is maar een reden dat ze het een maand later uit gaan brengen. Vele kopen STDS niet vanwege dat ze het geld liever uit geven aan ETS 2. Zo hopen ze toch mensen over te halen om STDS te gaan kopen.
Ik zal hem niet gaan kopen. Alle twee niet.
Zo kun je het ook zien!
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- ajaxscaniafan
- Lid
aah nog meer tijd
ach ja zo als er word gezegt dat ze alle bugs moeten vinden enzo kost veel tijd, en je wilt geen game met bugs verkopen. dus ik snap het wel, het word een hele goeie game dus ik heb het geduld er wel voor

- roylabruyere
- Lid
Nu begin ik er toch moe van te worden.
Waarom worden bij spellen als FIFA en Call of Duty de releasedata's altijd wel gehaald en bij SCS nooit?
Een trucksim maken lijkt mij toch makkelijker als andere spellen?
We zullen zien hopelijk wordt en blijft het september.
Waarom worden bij spellen als FIFA en Call of Duty de releasedata's altijd wel gehaald en bij SCS nooit?
Een trucksim maken lijkt mij toch makkelijker als andere spellen?
We zullen zien hopelijk wordt en blijft het september.

Alles bij elkaar opgeteld is het een jaar uitgesteld. Dat moet je inderdaad niet ea ,activision of rockstar niet proberen
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
Goedenmiddag,
Vandaag is het 30juni 2012 graag wil ik weten of de release in september of augustus is?
Graag snel antwoord zit er op te wachten
Groeten Fcvd
Vandaag is het 30juni 2012 graag wil ik weten of de release in september of augustus is?
Graag snel antwoord zit er op te wachten
Groeten Fcvd
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Het antwoord hoef ik jou niet te geven.
Want je kan het namelijk hier lezen: http://www.trucksimulators.nl/index.php ... imulator-2

Want je kan het namelijk hier lezen: http://www.trucksimulators.nl/index.php ... imulator-2

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Ik vind het raar dat het weer uitgesteld is nu moet dit spel zo Goed zijn.
Ik hoop dat de wegen wat meer realistischer zijn
Vorige keer waren alle wegen het zelfde of je in Nederland reed of in Oostenrijk
Waarom heeft scs zoveel tijd nodig voor zo n spel en kan ea binnen een tijd va 12 maanden FIFA 13 in elkaar zetten wat er goed uit ziet.
Vorige keer waren alle wegen het zelfde of je in Nederland reed of in Oostenrijk
Waarom heeft scs zoveel tijd nodig voor zo n spel en kan ea binnen een tijd va 12 maanden FIFA 13 in elkaar zetten wat er goed uit ziet.
-
- Lid
fcvd schreef:Ik vind het raar dat het weer uitgesteld is nu moet dit spel zo Goed zijn.
Nou als.je even verder gekeken had zag je dat de de wegen zijn vernieuwd, en het duurt langer omdat ze geen geld hadden/hebben dus.hadden ze eerst T en T gereleased en nu STd.. Daarom duurt het langer.