coen222 schreef:Hebben jullie ook van die stomme reclames hier. Patricia verloor 16 kilo. zie hoe ze het gedaan heeft.
HAHAHAHA ik net ook

coen222 schreef:Hebben jullie ook van die stomme reclames hier. Patricia verloor 16 kilo. zie hoe ze het gedaan heeft.
Heb jij dan ook 16 kilo verlorenjztrucking schreef:coen222 schreef:Hebben jullie ook van die stomme reclames hier. Patricia verloor 16 kilo. zie hoe ze het gedaan heeft.
HAHAHAHA ik net ook
16 kg is wel veel xd miss moet ze dna maar gwn minder vreten xddafmaf schreef:Heb jij dan ook 16 kilo verlorenjztrucking schreef:coen222 schreef:Hebben jullie ook van die stomme reclames hier. Patricia verloor 16 kilo. zie hoe ze het gedaan heeft.
HAHAHAHA ik net ook
Held xDdafmaf schreef:Heb jij dan ook 16 kilo verlorenjztrucking schreef:coen222 schreef:Hebben jullie ook van die stomme reclames hier. Patricia verloor 16 kilo. zie hoe ze het gedaan heeft.
HAHAHAHA ik net ook
dafmaf schreef:Heb jij dan ook 16 kilo verlorenjztrucking schreef:coen222 schreef:Hebben jullie ook van die stomme reclames hier. Patricia verloor 16 kilo. zie hoe ze het gedaan heeft.
HAHAHAHA ik net ook
dafmaf schreef:Ja da dachten we al,