Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
yep of anders zullen we wel zien wanneer die op de mark is he we kunnen toch alleen maar dromen en wachten van ets2 

met de vlam in de pijp

- roydej
- Lid
- Contacteer:
Er zit tenslotte voor een groot aantal ook nog een (korte/lange) vakantie tussen
.

Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
- vogeltje93
- Lid
het enigste jammere aan dit spel wordt net als in gts dan weer de economise settings dat je weer tegen de klok moet racen
kijk zoals bij haulin en ets was gewoon stuk leuker dat je de tijd er voor kon nemen en alles
nu in gts ken je dat niet of je moet het uit kunnen zetten de eco?
kijk zoals bij haulin en ets was gewoon stuk leuker dat je de tijd er voor kon nemen en alles
nu in gts ken je dat niet of je moet het uit kunnen zetten de eco?

Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa
als je bedoelt dat je iets binnen een bepaalde tijd moest leveren was dat volgens mij ook ik ETS (1)
- stefanneke
- Lid
ja want soms komt er op dat ik ergens moet zijn binnen 24 uur dus dat is ook volgens tijd maar je krijgt wel meer tijd dan bij german truck simulator
dus als dat is zoals ets is dat wel goed hoor
dus als dat is zoals ets is dat wel goed hoor

- vogeltje93
- Lid
ow is dat in ets 1 ook dat wist ik weer niet dan:o ben het nog steeds niet tegengekomen !
maar idd gewoon wat ik al zei veel meer tijd voor de vracht krijgen dat het leuker is om zelf te gaan rijden enzo
maar idd gewoon wat ik al zei veel meer tijd voor de vracht krijgen dat het leuker is om zelf te gaan rijden enzo

maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa
niet rechtstreeks maar via je eigen route zonder dat je iets op tijd moet leveren.
Eigenlijk is een free drive mode dan wat je bedoeld?? dat je zomaar een vracht kan nemen en er wat mee rond toert en dan na Bv: 48 uur levert ofzo?
- vogeltje93
- Lid
ja idd gewoon zoiets ja dan maakt het het spel ook meteen stuk leuker omdat je dan rustig ken doen weet je wel

-
- Lid
Hebben jullie dit wel eens gezien? http://www2.picturepush.com/photo/a/541 ... ete.jpg?v0
de franse hoes van EtS2?
de franse hoes van EtS2?