Euro Truck Simulator 2

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
dafmaf
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Euro Truck Simulator 2

Bericht door dafmaf »

Een soort van klok, om af te tellen hoe lang nog te gaan
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
larsdee
Lid
Lid

Bericht door larsdee »

het is wel jammer dat we nog zo lang moeten wachten voor dat hij er is maar ik heb hem al besteld op bol.de :thumbup:
het word de beste truck game die ooit is gemaakt
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door ETS Rijder »

dafmaf schreef:Een soort van klok, om af te tellen hoe lang nog te gaan
Kunnen we wel eens gaan doen... ;)
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

ETS Rijder schreef:Ik denk dat het wel een spel is wat op Euro Truck Simulator 2 lijkt hoor :D
ze hebben al wel eens over gehad hoor :silent:
roydej
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door roydej »

ETS Rijder schreef:
Het kán wel, maar is het dan niet handig om een exacte datum te weten.. Je weet nu dat het volgens planning
in de 1e week van Augustus 2012 moet gebeuren.. Maar een klok geeft meestal de releaseDAG aan neem ik aan? :$
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)

Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
obmir
Lid
Lid

Bericht door obmir »

Jemig wat veel zeikerds hiero over de release datum, ga dan lekker zelf een spel maken ofzo, heb gewoon geduld en hou op met te zeuren, dat helpt echt niet meer ofzo?

En hoe weet je over die nieuwe pompen er niet in komen? volgensmij komen die er gewoon in hoor, alleen hebben ze nu verschillende soorten, dus niet meer 1 standaard pomp.
SCS doet goed werk, laat ze mooi rustig hun gang gaan en dan komt het vanzelf wel goed! :thumbup:
roydej
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door roydej »

jztrucking schreef:ik weet denk ik wel wat voor nieuw spel 't word. daar heb ik ze al eens over gehoord: American Truck Simulator. :)
Dat domein was toen inderdaad gereserveerd ja.. :P (http://www.americantrucksimulator.com)

Littlegonzo schreef:stom *** volk dat het is, eerst beetje lekker maken met die screens, en nu komt er heel wat niet in, zoals die benzine pompen, die zag ik toch echt ingame staan en nu kan het niet, en mensen die over straat lopen kan ook nog niet.. terwijl ik dat in trucks en trailers zag.
Die 'pompen' zitten er naar eigen zeggen gewoon in hoor, uit die tekst is toch duidelijk niets op te maken over het doorstrepen van benzinestations ofzoiets dergelijks, wel staat er inderdaad dat er géén voetgangers in komen, maar nou-en? Misschien in de toekomst ;)
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)

Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

ik ben blij dat de voetgangers er niet in komen. ze hadden in trucks & trailers altijd zoveel herrie haha. :p
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Contacteer:

Bericht door ETS Rijder »

roydej schreef:
ETS Rijder schreef:
Het kán wel, maar is het dan niet handig om een exacte datum te weten.. Je weet nu dat het volgens planning
in de 1e week van Augustus 2012 moet gebeuren.. Maar een klok geeft meestal de releaseDAG aan neem ik aan? :$
Klopt, zo'n klok werk alleen maar op één datum....
roydej schreef:
jztrucking schreef:ik weet denk ik wel wat voor nieuw spel 't word. daar heb ik ze al eens over gehoord: American Truck Simulator. :)
Dat domein was toen inderdaad gereserveerd ja.. :P (http://www.americantrucksimulator.com)
Amerika is wel een groot land, om daar met een klein team aan te werken, weet ik niet of je dit spel dan ook écht moet verwachten....
Maar je weet het nooit met SCS Software, afwachten dus!!
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
schenksander
Lid
Lid

Bericht door schenksander »

Hier nog een iets uitgebreidere vertaling van het bericht van SCS:

Na lang wachten, ruim 2 jaar, is eindelijk de releasedatum van Euro Truck Simulator 2 bekend gemaakt! SCS Software meldt dat het spel in de eerste week van augustus wordt gereleased; helaas betekend dat niet dat het spel dan gelijk overal verkrijgbaar is. Pavel Sebor, de baas van SCS Software, heeft een brief geschreven waarin hij dit, en andere zaken, uitlegt.

Allereerst zegt hij dat er eindelijk een officiële releasedatum afgesproken is. Helaas is de vreugde die daardoor ontstaat een beetje gemixt met teleurstelling. Op enkele sites was al een eerdere releasedatum te vinden, wat bij sommigen valse hoop wekte. SCS zegt hierop dat ze niet vastzitten aan een releasedatum, maar dat ze de game pas uit kunnen brengen als deze klaar is. Of dat laatste bereikt is, wordt een beetje in twijfel getrokken, ze zeggen in elk geval dat ze bijna het punt bereikt hebben waarop het spel goed genoeg is om er trots op te zijn (lees: om het te releasen).

Er wordt verder aangegeven dat het een moeilijke beslissing was om de game zo lang (30 maanden) 'in development' (in ontwikkeling) te houden. Wel vinden ze dat de juiste beslissing genomen is. Er moest dan ook heel wat gebeuren in die tijd: een nieuwe engine ontwikkelen, met nieuwe effecten; nieuwe modellen maken om de wereld mee vol te bouwen en zelfs met echte bedrijven, bijvoorbeeld vrachtwagenproducenten, onderhandelen over het gebruik van hun merk in het spel. Ze deden dit alles om ons een betere game-ervaring te geven. Wanneer ze de game eerder hadden willen uitbrengen hadden ze veel te veel uit de game moeten weglaten.

SCS gaat verder met vertellen over ETS2. Ze zeggen dat het de beste game zal zijn die ze ooit gemaakt hebben. In feite is het slecht een mijlpaal in een veel groter traject. SCS wil het liefst nog veel meer dingen toevoegen maar, gezien de korte tijd, zullen die moeten wachten tot latere spellen. Het liefst wil SCS dat er wisselende seizoen in het spel komen; voetgangers; andere soorten (grote) voertuigen; de mogelijkheid uit te stappen en rond te lopen; schade aan voertuigen; een nog grotere map; multiplayer; voor alles in de wereld echte merken en nog veel en veel meer. De lijst blijft maar groeien, ook dankzij de input van mensen op hun blog. En dan blijkt ETS2 nog maar een heel klein stapje in de goede richting. SCS doet ook een oproep dit spel te kopen: alleen dan halen ze genoeg geld binnen om toekomstige spellen te financieren.

Over hun eigen studio vertelt Pavel Sebor ook iets. SCS heeft maar een heel klein team van zo'n 10 mensen waarmee ze het spel maken. Grote spellen, zoals Gran Turismo e.d., worden ontwikkeld door studio's waar al gauw zo'n 100-150 mensen werken. Dat verschil merk je in de tijd die het kost om het spel te ontwikkelen. Velen vroegen zich af waarom er niet meer functies aan het spel werden toegevoegd en waarom de wereld niet groter kon. Voor SCS zou dat echter zeer moeilijk worden: het zou namelijk heel veel ontwikkelingstijd met zich meebrengen, die voor ons nauwelijks op te brengen is. SCS probeert met haar team zoveel mogelijk dingen voor elkaar te krijgen, maar zonder voldoende geld kunnen ze niet uitbreiden en wordt het ontwikkelen van een spel alleen maar moeilijker. Daarom nogmaals de oproep om, als je het spel leuk lijkt, het gewoon te kopen. Wie meer functies wil, moet zich beseffen dat die er nooit zullen komen als je het spel niet koopt.

Als laatste heeft SCS nog een verassing voor ons. We hoeven geen 6 maanden te wachten op een nieuw spel van SCS. Hoewel het grootste gedeelte van het team zich nog bezig houdt met Euro Truck Simulator 2, is een klein gedeelte van het team bezig om een nieuw spel te maken, dat nog voor ETS2 in de winkels zal liggen. Met het geld dat daarmee verdient wordt kan vervolgens de ontwikkeling van ETS2 weer verder gefinancierd worden. Hoewel de game pas later, maar wel heel binnenkort, wordt aangekondigd heeft SCS al losgelaten dat het iets te maken heeft met hun samenwerking met transportindustrie. Daarbij zijn namelijk nieuwe mogelijkheden ontstaan.

Ook zat ook nog bij het bericht een afbeelding. Deze is van het Demo Center in Zweden van Scania. Dit heeft misschien wel iets te maken met de nog uit te brengen game, want daarbij ging het om kansen die ontstonden bij het samenwerken met echte vrachtwagenfabrikanten. Laten we het maar afwachten!
Laatst gewijzigd door schenksander op za 11 feb 2012, 01:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”