Euro Truck Simulator 2

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Little_Ghost
Lid
Lid

Re: Euro Truck Simulator 2

Bericht door Little_Ghost »

Ik zeg ook niet dat dit leading is of whatever, maar t is wel realistisch gezien
A) maart al bevestigd (lijkt) te zijn en
B) kwa graphics/specs lijkt de game erg op trucks&trailers (volgensmij zelfs dezelfde engine met wat kleine tweaks hier en daar) dus dan zouden ook de specs (als minimum) kunnen kloppen.

Maar even voor alle duidelijkheid voor iedereen die dit als leading op heeft gevat:
NOG NIETS IS BEVESTIGD!!! (jammer genoeg)
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

wkt schreef:Met een modje kan je gewoon je eigen kleuren erop maken. dit is het zelfde idee van 18 WOS PTTM. Het zou ook mooi zijn al kon je met je eigen trailer diverse ladingen vervoeren
haha, tuurlijk alles kan met mods. ik wil gewoon een game waar je geen mods, cheats voor nodig hebt.:P
wkt
Lid
Lid

Bericht door wkt »

jztrucking schreef:
wkt schreef:Met een modje kan je gewoon je eigen kleuren erop maken. dit is het zelfde idee van 18 WOS PTTM. Het zou ook mooi zijn al kon je met je eigen trailer diverse ladingen vervoeren
haha, tuurlijk alles kan met mods. ik wil gewoon een game waar je geen mods, cheats voor nodig hebt.:P
Dan gebruik je geen mods.
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

wkt schreef:
jztrucking schreef:
Dan gebruik je geen mods.

voor ´nodig hebt´ en ik heb ze wel nodig als je geen eigen skin kan maken snap je... :ugeek:
truckstyling
Lid
Lid

Bericht door truckstyling »

[quote="jztrucking"]ben bang dat we niet onze eigen kleuren erop kunnen maken zo te zien... :(

Hier was ik eerst ook bang voor maar als je dit bericht ziet ;http://blog.scssoft.com/2011/07/simplif ... ation.html dan lijkt het wel weer of je de striping kan veranderen.

volgensmij zit er ook een scheiding tussen het lampen/opbouw gedeelte en het spuiten van striping op je truck.
In het filmpje klikt hij eigenlijk ook niet op een icoontje maar zit er een scheiding op 1:50 alsof het aanelkaar is geplakt.
Ik hoop dat ze de striping aanpasbaar maken, en dat ze het niet weglaten uit tijdnood :?
Dutch truckstyling forever BR-VN-33
ajaxscaniafan
Lid
Lid

Bericht door ajaxscaniafan »

als je kijkt zie je gwn dat ze aan het afronden zijn de filmpjes die scs nu post zijn van trucks dus ik denk dat de release wel dicht bij komt
Hijman
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Hijman »

kan je ook zelfgemaakte stikker zoals reclamestickers op de truck plakken, ik denk het zelf niet maar zou wel leuk zijn
roydej
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door roydej »

Heb nog 3,25 GB Intern (Ram) geheugen vrij.. Dusja moet goed komen. (:
Kan altijd uitgebreid worden.
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)

Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
wiewint
Lid
Lid

Bericht door wiewint »

als ik goed heb is dit een nieuwe filmpje(http://www.youtube.com/watch?v=_XZc5h2T ... re=related).

hoor het wel als dit een nieuwe filmpje is
killerjoo
Lid
Lid

Bericht door killerjoo »

wiewint schreef:als ik goed heb is dit een nieuwe filmpje(http://www.youtube.com/watch?v=_XZc5h2T ... re=related).

hoor het wel als dit een nieuwe filmpje is
Nee dus. Als je nou gewoon eventjes had gekeken wanneer dat filmpje is geplaatst....
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”