logitech G27 steering wheel in ETS, help!

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
marijn14
Lid
Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: ma 03 okt 2011, 23:06
Locatie: Barendrecht

logitech G27 steering wheel in ETS, help!

Bericht door marijn14 »

Beste mensen,

Vandaag heb ik mijn Steering Wheel besteld en krijg hem morgen binnen, hoop ik ;)
Maar een tijd terug heb ik er een van mn neef geleend en toen lukte mij het niet om het wheel te gebruiken in ETS.

Zou iemand mij alvast kunnen helpen, zodat ik morgen gelijk aan de slag kan?
Gebruik je het programma van logitech? Zo ja, hoe? En wat voor instellingen heb je in de game?

Je zou me echt ontzettend tevreden maken als je me in punten/stappen simpel het wilt uit leggen!

Alsjeblieft maak me blij! :)
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Marijn
Gebruikersavatar
jarnelieftink13
Lid
Lid
Berichten: 917
Lid geworden op: ma 18 jul 2011, 16:13
Locatie: doornspijk

Re: logitech G27 steering wheel in ETS, help!

Bericht door jarnelieftink13 »

tis heel logisch je krijgt meestal een cdtje erbij en daar kun je gewoon alles in stappen volgen daarin kun je instellen wat naar links sturen is wat gaf geven is enz
en als je dan ets opstart moet je instellingen veranderen boven in beeld van toetsenbord naar logitech en dan moet je nog even in instellingen het gas pedaal indrukken en naar links sturen maar als je ets opstart spreekt dat voorzich
en dan kun je speelen
tis heel makkelijk als je gewoon de stappen in het boekje en op de cd volgt

gr jarne
ether piraten aan de macht
marijndegroot
Lid
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: za 13 nov 2010, 14:29

Re: logitech G27 steering wheel in ETS, help!

Bericht door marijndegroot »

jarnelieftink13 schreef:tis heel logisch je krijgt meestal een cdtje erbij en daar kun je gewoon alles in stappen volgen daarin kun je instellen wat naar links sturen is wat gaf geven is enz
en als je dan ets opstart moet je instellingen veranderen boven in beeld van toetsenbord naar logitech en dan moet je nog even in instellingen het gas pedaal indrukken en naar links sturen maar als je ets opstart spreekt dat voorzich
en dan kun je speelen
tis heel makkelijk als je gewoon de stappen in het boekje en op de cd volgt

gr jarne
Hoi Jarne,

Bedankt voor de reactie! Ik heb het stuur nog niet binnen, de TNT is hier niet al te snel helaas! :(
Maar zodra ik hem binnen heb ga ik het proberen, als ik ergens vast loop hoor je het ;)

Bedankt,

Marijn
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”