Meld-functies

Hier vind je handige weetjes over het forum!
Gesloten
Gebruikersavatar
Scaniaboyy8
Lid
Lid
Berichten: 1649
Lid geworden op: ma 19 okt 2009, 19:21
Locatie: Het lekker verwarmde waterbed van TS.nl!

Meld-functies

Bericht door Scaniaboyy8 »

Beste TruckSimulators.nl bezoekers,

Voorwoord
Bij deze ga ik jullie uitleggen hoe de meld-functie werkt, wat het is, en waar je het kunt vinden.
Ook willen we dat dit vaker gebuikt wordt, als bijvoorbeeld een topic verkeerd staat kan dit gemeld worden.
Dus niet het heft in eigen hand nemen en zelf een reactie plaatsen.
Dat is namelijk irritant, en daar schiet niemand iets mee op.

Wat is de meld-functie?
In dit forum zit een functie ingebouwd, waar je berichten van mede gebruikers kunt melden.
Als je ziet dat een lid een overtreding begaat, kun je dit via deze functie netjes melden.
Vervolgens krijgen wij daar bericht van, en kunnen we direct actie ondernemen. :)

Waar vind ik de meld-functie?
Rechtsboven het bericht van een lid zie je een uitroeptekentje staan.

Als je die aan klikt kom je op een nieuwe pagina waar je kan reporteren wat het betreffende lid fout gedaan geeft.

Hoe werkt de meld-functie nu precies?
De meld-functie werkt eigenlijk heel simpel en zou je in principe zonder uitleg ook kunnen begrijpen. Je hebt dus op het uitroeptekentje geklikt, en je komt op een nieuwe pagina, met een tekstbox, met daarin een aantal opties. Druk rechts op het pijltje en je krijgt alle opties te zien.

Je klikt de optie die bij het bericht van toepassing is aan, en je drukt op "Bevestig". Nu is het bericht gemeld, en worden wij op de hoogte gesteld.

Mijn optie staat er niet bij, wat nu?
Als jou optie er niet bij staat, druk je rechts op het pijltje en klik je op "Het past niet binnen een categorie, gebruik het omschrijvingsveld."

Vervolgens kun je dus het omschrijvingsveld (tekstbox) gebruiken om de overtreding in te typen. Als er een optie staat die perfect bij de overtreding past, hoef je niets in het omschrijvingsveld te typen.

Wat betekend "Informeer me" precies?
Als je "Informeer me" op "Ja" zet, krijg je een e-mail van het besluit over jou klacht. Zo kun je dus zien of wij je klacht terecht goedgekeurd hebben, of dat je klacht vals was of onnodig.


Wat betekend "Gesloten" en "Verwijderd"?
Als je "Informeer me" op "Ja" zet, krijg je dus een e-mail van ons besluit over je klacht. Hier staat dan in dat je klacht "Gesloten" of "Verwijderd" is. Als je klacht "Gesloten" is, betekend dit dat we jou klacht goedgekeurd hebben, en dat hij terecht is. Als je een e-mail krijgt en er staat "Verwijderd", wil dat zeggen dat wij jou klacht onterecht of onnodig vonden, en we hebben je klacht dan ook afgekeurd.

Gebruiken van de meldfunctie
Nogmaals, wij willen erop hameren dat deze functie vaker, en ook terecht wordt toegepast. Het is veel handiger dan zelf het heft in eigen hand nemen en een bericht plaatsen. Daar schiet niemand wat mee op, en het is alleen maar irritant.

Nawoord
Dit was een soort kleine handleiding over het gebruik van de meld-functie. Nu weet iedereen waar je het vind, en hoe het in zijn werk gaat. Wij hopen dus ook dat deze functie nu gebruikt wordt. Want het zou toch zonde zijn zo'n handige functie niet te gebruiken.

Duidelijk?
Is alles nu duidelijk over de meld-functie? Dat moet haast wel, maar zijn er toch nog vragen, stuur me gerust een PB (Privé Bericht) en ik zal je met het probleem helpen. :)

Namens het TruckSimulators.nl team hopen wij dat we jullie wat hebben kunnen leren.

Met Vriendelijke Groet,

Het TruckSimulators.nl team
Afbeelding

Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group
Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
Gesloten

Terug naar “Forum Tips”