snap er niks van

Hier kan over Euro Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
braakhuis
Lid
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 09:23

snap er niks van

Bericht door braakhuis »

Hallo ik heb het spel net 1 week heb eerst netjes gereden en nu wil ik eingenlijk wel een dieplader vervoeren of zo ik snap er niks van wie kan mij uitleggen waar je een trailer kunt kopen enz. ik snap er niks van dus wie helpt mij ??? :(

Groeten Robin Braakhuis

Word Zeer Gewardeerd als je mij helpt 8-)
Phantom
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 12:43
Locatie: Het Spookhuis

Re: snap er niks van

Bericht door Phantom »

Ik zal een poging doen om je te helpen. :)
Trailers kun je bij ETS niet kopen, bij Haulin' was dit wel het geval. (dit vind ik naast ETS dan ook de beste truck-sim).
Je kan bij diverse bedrijven je vrachten uitkiezen en daarbij krijg je dan automatisch de bijbehorende trailer.
Als je dit eenmaal beu bent kun je hier op het forum (of ergens anders, dat moet je natuurlijk zelf weten) trailers downloaden.
Deze eenmaal gedownload, open je het bestand met zip of rar, in deze bestanden staan de zogeheete scs files.
Die moet je dan in je modfolder zetten. (te vinden bij documenten -> Euro Truck Simulator -> mod)
Daarna start je het spel en kan je de trailer ophalen bij de meeste bedrijven, meestal vervangen de trailers een standaard trailer maar en zijn ook stand-alone trailers.
Deze vervangen geen standaard trailer maar komen er bij in ETS.
Let er wel op als je meerdere trailers hebt gedownload dat je er niet 2 hebt die allebei dezelfde trailer vervangen, dan krijg je conflicten en start ETS niet op.
Hetzelfde werkt het ook met trucks.
Suc6 in ieder geval. :D
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
braakhuis
Lid
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 08 jul 2009, 09:23

Re: snap er niks van

Bericht door braakhuis »

OK dat snap ik kan je bij haulin ook truck mods toevoegen. en trailers ? en kun je dan ook met die trailers wat vervoeren ?

Groetn Robin !

Bedankt voor de hulp alvast :D
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”