Moppenhoekje

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zeno-R620
Lid
Lid
Berichten: 552
Lid geworden op: ma 05 apr 2010, 21:54
Locatie: BORNEM
Contacteer:

Moppenhoekje

Bericht door zeno-R620 »

hier mag je moppen zetten :D
ik begin wel ff

1.
2 Mannen zitten in een café, met een serieus stuk in hun voeten, te stoeffen over wat ze allemaal kunnen en doen in het leven.
Enkele glazen verder besluiten de twee een weddenschap aan te gaan.
Weet je wat, zegt de ene, we gaan sevens beiden naar buiten, gaan in het midden van de straat staan, wachten tot er een auto aankomt, en dan houden we die tegen met 1 hand, en heffen we die op.
Degene die dit niet kan trakteert de ander een rondje.

De andere man gaat hiermee akkoord, en samen strompelen ze naar buiten.
De eerste houdt daadwerkelijk een auto tegen die in volle vaart op hem afgereden komt en heft hem op. De tweede man probeert hetzelfde maar wordt genadeloos omver gereden.
Hierop strompelt de eerste man terug naar binnen en zet zich terug aan de toog, waarop de barman zegt: "Zo, superman, jij kan toch een klootzak zijn als je zat bent."
2.
Op een morgen gaan twee Hollanders en twee Belgen met de trein naar hun werk.De twee Hollanders kopen twee kaartjes. De twee belgen kopen samen één kaartje. "Nu ben ik toch wel eens benieuwd hoe ze dat gaan flikken", zeggen die Hollanders. Op de trein: net voor de kaartjesknipper komt gaan de twee Belgen samen op het toilet zitten. Na eerst bij de Hollanders de kaartjes te hebben geknipt, loopt de kaartjesknipper naar het toilet en zegt : "kaartje, alstublieft!" De Belgen steken het kaartje onder de deur en de kaartjesknipper knipt het. de volgende morgen kopen de Hollanders 1 kaartje en de Belgen geen kaartje.Weer zijn de Hollanders benieuwd. Net voor de kaartjesknipper komt, gaan de 2 Hollanders op 1 toilet zitten. De Belgen kloppen op de deur en zeggen : "kaartje alstublieft!". De Hollanders schuiven het kaartje onder de deur,de Belgen pakken het en kruipen samen in een ander toilet tot de kaartjesknipper komt.
3.
De CIA organiseert een vergelijkend examen voor moordenaar. Een paar honderd kandidaten leggen een aantal proeven af, waarna er drie finalisten overblijven: twee mannen en een vrouw.

De eerste man wordt bij de jury geroepen.

"Mijnheer, zegt de voorzitter, U moet nu een allerslaatste proef afleggen om aan te tonen dat U in alle omstandigheden welk bevel ook zult uitvoeren..."

"OK"

"Hier is een geladen pistool. Uw vrouw zit in het lokaal hiernaast op een stoel. Ga binnen en schiet haar neer!"

De man, heel verontwaardigd: "Mijn vrouw? Nooit van mijn leven!" ... en is gebuisd.

Zelfde scenario bij de tweede kandidaat. De man zegt: "Ik zal proberen", gaat het lokaal ernaast binnen... en komt na een minuut terug buiten, tranen in de ogen. "Ik hou echt teveel van haar. Ik kan het niet...!" - Gezakt!

Nu is de beurt aan de vrouw. Haar wordt verteld dat in het hiernaast haar man enz... enz...

De vrouw neemt het pistool aan en gaat het lokaal binnen. De jury hoort zes schoten, vervolgens geschreeuw en een hoop hels kabaal, gevolgd door een veelzeggende stilte.

De vrouw komt terug binnen bij de jury en wrijft het zweet van haar voorhoofd. "Jullie hebben me daar wat geleverd, zegt ze, dat pistool was geladen met losse flodders ! Ik heb hem met zijn stoel moeten doodslaan !!"
4.
Maandag
Sinterklaas gaan halen bij bomma en bompa. Alleen knikkers gekregen. Stom speelgoed. Heb knikkers op de keldertrap gelegd. Bompa naar beneden getuimeld, geen belang, bompa toch al oud en versleten. Er waren geen knikkers kapot. Klop gekregen, met knikkers spelen mag niet.

Dinsdag
Hele toffe dag, heb nichtje Suzy gezien op begrafenis bompa.
Hele dag doktertje gespeeld. Heel plezant. Mama kwaad, papa kwaad, tante Angèle kwaad, Suzy niet. Heb klop gekregen. Doktertje spelen mag niet. Stiel leren is verboden.

Woensdag
Hier en daar in huis chocoladekorrels gelegd. Papa is muizenvallen gaan kopen. Heb korrels opgegeten. Mama viel flauw. Heb klop gekregen. Lekkere chocoladekorrels eten is verboden.

Donderdag
Heb voor 20 knikkers hele mooie witte muis gekregen van kameraad. In een doosje gedaan en schoon verpakt. Cadeau voor mama. Mama eerst heel blij, daarna krijs gegeven en flauw gevallen. Papa weer heel kwaad. Heb klop gekregen. Cadeautjes geven is verboden.

Vrijdag
Papa sloot mij op in de kelder, is plezant. Heb van patattenvoorraad frietjes gesneden om mama te helpen. Zwaar werk, wel 100 kilo patatten. Heb klop gekregen. Mama helpen is verboden.

Zaterdag
Papa sloot mij op op zolder, ook heel plezant. Heb papa geholpen en dakgoot proper gemaakt. Stond veel volk op straat. Pompiers zijn me komen van dak halen. Papa kwaad, klop gekregen. Papa helpen is verboden.

Zondag
Papa sloot mij op in het tuinhuisje. Had kou en heb een vuurtje gestookt. Pompiers zijn weer gekomen. Toffe mensen, spuiten alles nat. Klop gekregen. Warm hebben is verboden.

Maandag
Wou pompiers nog eens terugzien. Heb gebeld en ze zijn gekomen. Mama kwaad en pompiers ook. Heb klop gekregen. Pompiers graag zien is verboden.

Dinsdag
Stille dag vandaag. Heb niets gedaan. Mama heel ongerust en ambetant. Niks doen is niet plezant en eigenlijk verboden.

Woensdag
Op bezoek bij bomma, toen ze me zag staan kreeg bomma schuim op haar mond. Mama sloot mij op in de keuken. Stoelen van bomma veel te hoog, heb ze korter gemaakt met de zaag van bompa, nu zijn ze juist goed. Mama kreeg schuim op haar mond. Heb klop gekregen.

Donderdag
Met papa naar de kliniek gegaan. Bomma en mama bezoeken.
Iets kapot aan de zenuwen. Waarschijnlijk familieziekte.
Dokter stak met naald in mama haar arm. Heb met de andere naald die daar lag in de stouterik zijn gat gestoken. Dokter kreeg ook schuim. Van papa klop gekregen. Mama beschermen is verboden.

Alles is verboden denk ik, behalve kinderen kloppen.
Wacht tot ik groot en sterk ben
5.
Wat staat er in de handleiding van een Lada?
De uurregeling van de bus.
6.
Hoe legt een hollander een landmijn ?







1. Hij graaft een gat
2. Hij legt de mijn er heeeel voorzichtig in
3. Hij doet het zand er weer heeeeel voorzichtig over
4. DAN STAMPT HIJ HET GOED AAN!!!!!
7.
Er zaten ne keer een stotteraar en een persoon met een waterhoofd in de sauna.
Zegt de stotteraar : TTTTTTTT iiiiissss hhhhiiiieeeeerrrrrrr wwwwwaaaaaarrrrrrmmmmm hhhhhhhéééééé...
Waarop de persoon met het waterhoofd zegt (allé fluit): tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
8.
Waarom heeft een vrouw 1 hersencel meer dan een hond?

Omdat ze niet in huis zou blaffen!!!
9.
Een heel arm jongetje wil graag een nieuwe fiets voor Sinterklaas maar zijn gescheiden moeder kan die niet betalen.
Moeder stel voor om een brief aan Sinterklaas te
schrijven waarin hij desnoods om geld voor een nieuwe fiets kan vragen.
Afijn zo gezegd zo gedaan en de brief is gepost aan 'Sinterklaas - Madrid - Spanje'.
Bij DE POST komt deze brief binnen. De
postmeester opent de brief en leest hardop voor:
LIEVE SINTERKLAAS, Ik ben een jongetje van 8 jaar en ik wil heel graag een nieuwe fiets. Helaas zijn mijn ouders gescheiden en is mijn vader met de horizon vertrokken en krijgen wij geen alimentatie van hem dus kan mijn moeder die niet betalen. Ik ben altijd heel lief, ik verzorg mijn zieke moeder en oma en pest nooit mijn zusje. Een nieuwe fiets kost maar 5000 frank. Alsjeblieft, Sinterklaas, wilt u mij helpen?
Liefs, Jongetje.
Afijn, de afdeling van DE POST is zo ontroerd dat ze een inzamelingsaktie houden voor het jongetje om een nieuwe fiets te kunnen kopen. Ze halen 4800frank op en sturen het geld precies op 5 december op naar het jongetje. Het jochie opent de envelop en treft een brief van Sinterklaas aan met het geld voor de nieuwe fiets.
Jongetje blij maar toch een beetje teleurgesteld dat het niet precies 5000 frank is zodat hij zijn fiets nog niet kan kopen.
Het jochie schrijft een brief terug aan Sinterklaas en doet 'm wederom op de post 'Sinterklaas - Madrid - Spanje' De volgende
dag komt ie bij DE POST aan en alle postmannen (en -vrouwen) gaan helemaal uit hun dak...
"JONGENS een brief van het jongetje". 1 persoon opent de envelop en leest de brief hardop voor
LIEVE SINTERKLAAS, Hartelijk bedankt voor het geld voor mijn nieuwe fiets!! Heel lief van u
maar ik kwam 200 frank tekort dus ik kan nog mijn
fiets niet kopen. Ik weet zeker dat u 5000 frank heeft gestuurd, dus die 200 frank zullen de
KLOOTZAKKEN VAN DE POST WEL GEPIKT HEBBEN!!!!!
10.
Waarom hebben Nederlanders gaten in hun paraplu ?





Dan weten ze wanneer het ophoudt met regenen !


nu jullie
Gebruikersavatar
daffer
Lid
Lid
Berichten: 543
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 18:45
Locatie: oosterwolde friesland (oostelingwerf)

Re: moppenhoekje :lol:

Bericht door daffer »

nou ik plant er ook maar eentje


Komt een Marokkaan bij de hoeren.....
Een Marokkaan loopt op de WALLEN op zoek naar een hoertje.
Hij ziet een leuke zitten en gaat naar binnen,
"Ikke wille vor een uurtje, schattie ,hoefeel?"
"100 Euro" antwoordt ze.
Met een zwaar accent vraagt hij "en gij doen in marokkaan stijl?"
"Neen", zegt ze.
"Ikke betaal 200 Euro vor marokkaan stijl".
"Neen"
"300 Euro ?"
"Neen" Niet wetende wat de marokkaanse stijl is
"400 Euro ?" "Neen"
"500 Euro ?" "Neen"
"1.000 Euro ?"
Zij denkt na, geeft er zich rekenschap van dat ze tijdens de 10 jaar dat ze het vak zit zowat alle gozers over de vloer kreeg, en zegt "Ja" zich afvragende wat deze marokkaanse stijl zou zijn.
Zij hebben sex.
Ze doen het op alle mogelijke manieren en standen.
Na afloop zegt zij:
"Ik verwachtte een pervers gedoe,maar eerlijk jij kan er wat van, het was goed.
"MAAR.... wat is NU precies de Marokkaanse stijl?" vraagt ze hem.
Antwoord: "Jij stuurt rekening naar UWV- Amsterdam".
Gebruikersavatar
strangerberry
Lid
Lid
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 05 jul 2009, 17:52
Locatie: overal en nergens :)

Re: moppenhoekje :lol:

Bericht door strangerberry »

ik vond deze '' nederlander'' mop wel leuk
ik wil wel ff zeggen dat ik ongeveer 10000 nederlander moppen heb gehoord en het kwam allemaal op het zelfde neer... we zijn gierig :S

(niet voor kleine kinderen... dus niet lezen)

waarom is een hollander niet blij als hij klaar komt?
het komt uit eigen zak

nou en de rest was geen reet aan
en die belgen vonden het wel grappig: die rolde bijna over de tafel : :lol:
Kromme bananen zijn geen rechte tafels :P
iedereen is dom
daarom moet je ook wat leren
ja dat was de wijze les van vandaag
jean boelee
Lid
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: za 14 aug 2010, 19:18

Re: Moppenhoekje

Bericht door jean boelee »

een vrouw denkt een bril nodig te hebben,dus ze gaat naar de dokter..
daar aangekomen zegt ze;dokter..ik denk dat ik een bril nodig heb!!
dat denk ik ook zegt de man,U staat namelijk in de friettent!!
----------------------------------------------------------------------------
heb ik weer!!zit ik gisteravond in de kroeg aan de bar,
komt er een hele grote brede kale neger binnen!
hij kijkt rond,komt naar mij toe,neemt me in de houdgreep en zegt:
noem 2 nederlandse bands of ik stop m'n grote tampeloeres in je kont!!
dus ik schreeuw:BLöF!!!DOE MAAR!!
---------------------------------------------------------------------------
een belg wil graag vermeld worden in het guiness book of records.
wat heeft u voor prestatie geleverd?vraagt de redacteur.
ik heb een puzzel van 250 stukjes in één week in elkaar gelegd,antwoord de belg trots!!
wat is dáár nou voor bijzonders aan?vraagt de redacteur.
nou,zegt de belg..op de doos stond 3 tot 5 jaar!
Gebruikersavatar
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site
Berichten: 1750
Lid geworden op: zo 03 jan 2010, 17:51

Re: Moppenhoekje

Bericht door cojones »

haha lol goeie van die bands
Phantom
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 12:43
Locatie: Het Spookhuis

Re: Moppenhoekje

Bericht door Phantom »

We moeten zien dat de moppen niet te racistisch getint worden jongens.
Dat is nog niet het geval maar ik vermeld het alvast. ;)

Ik heb er ook een, al is het een hele flauwe, er konden mensen om lachen.

Wat krijg je als je een giraffe en een pitt bull met elkaar kruist?





Een waakhond die over de schutting kan kijken.

Dit topic is trouwens een leuk idee vind ik. :D
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
v8etsfan

Re: Moppenhoekje

Bericht door v8etsfan »

Ik weet er ook nog 1

Wat zijn 3 Turken langs een weg?

Vangrail

deze is niet rasistisch
Gebruikersavatar
benno
Lid
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 15 nov 2009, 14:57
Locatie: oldenzaal

Re: Moppenhoekje

Bericht door benno »

oke dan ik heb er ook een maar hij is hard maar ik vind deze super

hoe noem je het kind van een prostituee??????


antwoordt een bedrijfsongeval
i love scania v8 power
josscania
Lid
Lid
Berichten: 101
Lid geworden op: do 24 dec 2009, 23:13

Re: Moppenhoekje

Bericht door josscania »

wel dier heeft de lul op zijn rug zitten??



een politie paard!
S-U-P-E-R
Gebruikersavatar
zeno-R620
Lid
Lid
Berichten: 552
Lid geworden op: ma 05 apr 2010, 21:54
Locatie: BORNEM
Contacteer:

Re: Moppenhoekje

Bericht door zeno-R620 »

ik heb nog een goede! :lol: :lol:


Gek,Niks & Niemand zitten in een boom te spelen.
Niemand valt uit de boom.
Niks zegt tegen gek: vlug bel de ambulance!
Gek belt naar de ambulance en zegt het volgende :lol: :roll: :lol: 8-) :

Ik ben gek,ik bel voor niks want niemand is uit de boom gevallen!
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”