16 vrachtwagens gestript

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mantgx
Lid
Lid
Berichten: 157
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:19

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door mantgx »

Phantom schreef:
willem123456 schreef:Jammer jammer dat dat zo moet, laat ze gewoon in hun eigen land stelen, dat doen ze toch ook niet??!!
Waarom hier dan wel!
Daar hebben ze niet van zulk materiaal denk ik zo dus dan valt het ook niet weg te halen. :P
Maar indd triest dat zoiets gebeurd.. :?
Staat er geen hoog hek o.i.d om dat bedrijf heen zoals je bij veel transportbedrijven ziet?
Dit met oog op diefstalpreventie dan wel van groot materiaal als klein los materiaal. ;)

En nog even over de grill, die is ter afwerking, bescherming van bepaalde delen en in veel gevallen voor het richten van rijwind op bepaalde delen.
Overigens is er best goed zonder grill te rijden, of het verstandig is of aan te raden is ben ik van mening dat dat niet het geval is, het hangt ook een beetje van de lokale omstandigheden af. ;)
Ik denk ook niet dat zo'n truck op zo'n moment ingezet wordt voor een lange internationale rit, maar een spreekwoordelijk rondje om de kerk kan niet zo heel veel kwaad. :D
Tegenwoordig rijden de ''polen'' met net zulke nieuwe of zelfs betere trucks als de west europeanen, uiteraard worden ze geleased met een door de eu zwaar gesubsideerd budget :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
marcoac94
Lid
Lid
Berichten: 442
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 14:05
Contacteer:

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door marcoac94 »

dat ze dat zo jatten vind egt niet normaal als ze een spoeiegel jatten ook niet goed maar lijkt mij dat dat eerder gebeurt dan dit :?
Gebruikersavatar
strangerberry
Lid
Lid
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 05 jul 2009, 17:52
Locatie: overal en nergens :)

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door strangerberry »

wat een eikels
tik het ruitje in en neem de hele auto mee :S
polen... niemand begrijpt het
Kromme bananen zijn geen rechte tafels :P
iedereen is dom
daarom moet je ook wat leren
ja dat was de wijze les van vandaag
Phantom
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 12:43
Locatie: Het Spookhuis

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door Phantom »

Je laatste regel in je post is wat racistisch getint en hoort daardoor eigelijk niet op een openbaar forum thuis. ;)
Bijkomend is het sowieso erg vervelend dat er mensen niet met hun jatjes van andermans spullen af kunnen blijven.. :(
Waarom ze waarschijnlijk alleen maar 'makkelijk te demonteren' onderdelen mee hebben genomen komt misschien omdat deze makkelijker te verduisteren zijn dan een complete truck/trailer i.v.m chassisnummers/motornummers, track & trace systemen, etc. 8-)
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
Gebruikersavatar
dafmaf
Lid
Lid
Berichten: 736
Lid geworden op: zo 21 jun 2009, 14:32
Locatie: In de vrachtwagen
Contacteer:

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door dafmaf »

Ik vind het wel een beetje rot voor de chauffeurs en de staf van het bedrijf kom je daar aan, bijna alle auto's gestript, en dan nog iets waarom hebben ze niets met de mercedessen gedaan
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: 16 vrachtwagens gestript

Bericht door jztrucking »

(...) Polen, laat ze manieren leren ofzo! ze moeten met de poten van andermans spullen afblijven. net zoals bij lampen kappen enzo... :x
Plaats reactie

Terug naar “Overige”