Maximum snelheid en geen opdrachten

Hier kan over ETS2 Multiplayer gepraat worden.
Plaats reactie
costyard
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 22:41

Maximum snelheid en geen opdrachten

Bericht door costyard »

Goedendag,

Ik rij in map Europe 2 waar je onbegrenst hard kan rijden. Ik kan niet harder dan 90. In mijn instellingen heb ik de begrenzer uit (ik kan het ook niet aanvinken) Waar kan dit aan liggen dat ik niet harder kan? Ik gebruik verder geen mods die niet origineel van het spel zijn.

Mijn andere vraag is, ik krijg geen opdrachten bij de arbeidsmarkt. Wat moet ik daarvoor doen? Ik las dat ik moet gaan slapen, maar het spel zegt telkens dat ik nog niet moe ben. Vermoeidheidssimulator bij instellingen staat wel aangevinkt.

Alvast bedankt voor de reacties :thumbup:
Gebruikersavatar
DrRossi
Lid
Lid
Berichten: 99
Lid geworden op: zo 16 nov 2014, 06:52

Re: Maximum snelheid en geen opdrachten

Bericht door DrRossi »

Welke opdrachten neem je aan? Als je world of trucks opdrachten neemt, is de max. snelheid 90 kmh.
costyard
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: za 21 jan 2012, 22:41

Re: Maximum snelheid en geen opdrachten

Bericht door costyard »

World of trucks opdrachten. Vandaar dat ik dus max. 90 kmp/h rijd, maar hoe krijg ik de opdrachten in het vrachtcentrum weer terug?
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: Maximum snelheid en geen opdrachten

Bericht door Polar »

Het is dan ook geen truck race simulator, koop dan gewoon een lekker race game als je hard wilt gaan, ik snap werkelijk niet dat sommigen met een truck op de weg 140 willen knallen, het ontgaat mij helemaal.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
wzawzdb47
Lid
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 19 nov 2021, 22:22

Re: Maximum snelheid en geen opdrachten

Bericht door wzawzdb47 »

Polar schreef: vr 24 nov 2017, 06:22 Het is dan ook geen truck race simulator, koop dan gewoon een lekker race game als je hard wilt gaan, ik snap werkelijk niet dat sommigen met een truck op de weg 140 willen knallen, het ontgaat mij helemaal.
Ik snap werkelijk jouw domme commentaar niet!!!!
Plaats reactie

Terug naar “Multiplayer”