ETS2 Loopt hardstikke vast!

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Dj-Branco
Lid
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 30 nov 2016, 10:27

ETS2 Loopt hardstikke vast!

Bericht door Dj-Branco »

Hallo ik heb een probleem

ETS2 loopt helemaal vast! bij single player en multiplayer

Het gaat om het laadscherm o.a.

- Slapen gaan
- Anwb F7 bellen
- Snel rijden

dat zulke dingen. Het spel loopt zo vast dat je de computer uit zetten moet door de power knop ingedrukt te houden.
Je kunt het spel niet afsluiten omdat de muis niet reageert. Ik heb meerdere malen de-installeert en weer geïnstalleerd via steam. dit mocht niet baten. Alle mods heb ik uit staan.. Videokaart is geüpdatet (heb Nvidia GTX 980, intel i7 core envy phoenix systeem 16 ram geheugen)

Ik heb het spel legaal gekocht. Ik heb via steam ets2 op 1_25 versie staan omdat de 1_26 niet werkt.
ik kan zo geen oplossing vinden voor dit probleem. Ik kan wel vrij rijden. alleen heb geen opdrachten. er zijn geen trailers te zien. dus ik moet slapen. maar dan loopt het spel hartstikke vast. iemand een oplossing?
willy1962
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 08:17

Re: ETS2 Loopt hardstikke vast!

Bericht door willy1962 »

ik weet het zo 1 - 2 - 3 ook niet.
je hebt alle mods uitstaan zeg je.
ik lees ook niet of je DLC`s hebt ?
je hebt ook een nieuwe instal gedaan , start je dan ook met een nieuw profiel.
zo niet dan neem je de fouten gewoon mee.
ik zou hier ook eens proberen te zoeken of te vragen : http://forum.scssoft.com/index.php
Dj-Branco
Lid
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 30 nov 2016, 10:27

Re: ETS2 Loopt hardstikke vast!

Bericht door Dj-Branco »

Ik heb de pc compleet geformatteerd, opnieuw geinstalleerd met windows 10 origineel, steam up to date , videokaart up to date , windows up to date en nog kan ik geen mp spelen want zodra ik het slapen ga , veerboot of snel rijden betreed bevriest mij het gehele spel. Ik heb het met een new game geprobeerd, dacht misschien ligt het aan de oude save games. Ook daar doet die het niet met het laden van slapen etc. Het is duidelijk een fout van de steam of ets multiplayer software. er moet toch iets zijn hoe je dit probleem oplossen kunt. ik ken gewoon niet online spelen wtf.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”