Alternate_uvset

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Skyhook
Lid
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: wo 16 dec 2009, 01:46

Alternate_uvset

Bericht door Skyhook »

Kan iemand mij uitleggen wat alternate_uvset is.
Mijn probleem is dat als ik in paintjob.sii de alternate_uvset op true zet dan krijg ik op de ene truck netjes mijn template te zien en bij een andere truck krijg ik dan een lappen deken op de truck te zien, dan moet ik alternate_uvset op false ztten en dan is de template weer wel goed op de truck.
Waar kan ik aan zien of een truck alternate_uvset gebruikt of niet gebruikt en wat is het verschil en wat kan ik er mee. ???
Veel vragen dus, ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen. :(

Groeten Skyhook.
Gebruikersavatar
Tinusman
Lid
Lid
Berichten: 701
Lid geworden op: zo 16 sep 2012, 10:15
Locatie: Driver's seat

Re: Alternate_uvset

Bericht door Tinusman »

alt_uv wordt vlg. mij gebruikt bij de standaard SCS truck`s, voor metallic en die special paints (zoals de DLC`s)

het is op een andere plaats en manier gemapt. template of skin is ook enkel 1 zijdig..

weet niet of er gemodde truck`s zijn die ook zo gemaakt zijn...dat de dlc`s en die alt_uv er op past.

hoop dat het zo wat duidelijker wordt...
Vr. Gr.
Gebruikersavatar
Skyhook
Lid
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: wo 16 dec 2009, 01:46

Re: Alternate_uvset

Bericht door Skyhook »

Tinusman schreef:alt_uv wordt vlg. mij gebruikt bij de standaard SCS truck`s, voor metallic en die special paints (zoals de DLC`s)

het is op een andere plaats en manier gemapt. template of skin is ook enkel 1 zijdig..

weet niet of er gemodde truck`s zijn die ook zo gemaakt zijn...dat de dlc`s en die alt_uv er op past.

hoop dat het zo wat duidelijker wordt...
Vr. Gr.
Bedankt Tinusman :thumbup:
Ja dat is me duidelijk, maar zoals ik bij Screenshots/Filmpjes laat zien heb ik een paintjob defenition gemaakt met metallic definities waar duidelijk verschil te zien is tussen een template met standard definities en een template met metallic definities, staat dat dan los van alternate_uvset : true / false ?

Groeten Skyhook.
Plaats reactie

Terug naar “Skinnen”