Peer to Peer

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Skyhook
Lid
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: wo 16 dec 2009, 01:46

Peer to Peer

Bericht door Skyhook »

Hoi Trucksimmers,

Zag dat Patch 1.18.1 uit is bij SCS en ik kreeg de indruk, dat scs probeert om de Non-steam gebruikers te laten downloaden via een Updater van SCS met Peer to Peer protocol.
De eerlijkheid gebiedt te zeggen, dat er ook op een andere manier aan de update te komen is, maar dan wel via een hele langzame download. :think:
Nou heb ik altijd begrepen, dat bij Peer to Peer er verschillende poorten van je computer open moeten staan, zodat anderen ook iets van jou pc kunnen halen ?
Zelf weet ik het niet zo omdat ik hier altijd ver vanaf ben gebleven, maar kan iemand mij uitleggen hoe het in werkelijkheid zit.

Groeten Skyhook.

P.S. Na update v.1.18.1 zag ik dat het allemaal weer veranderd is op het SCS-Blog zodat er ook weer via Gamershell gedownload kan worden maar ik wil wel graag een uitleg over Peer to Peer hebben.
Gebruikersavatar
AIM1977
Lid
Lid
Berichten: 136
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 09:49
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Peer to Peer

Bericht door AIM1977 »

Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
Gebruikersavatar
Skyhook
Lid
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: wo 16 dec 2009, 01:46

Re: Peer to Peer

Bericht door Skyhook »

AIM1977 schreef:Kijk hier maar op:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Peer-to-peer
AIM1977 bedankt :thumbup: voor de reactie maar dat had ik ook al gedaan,op internet vind je alleen wat algemene verhaaltjes en wordt alles de hemel in geprezen.
Misschien dat ik het wat verkeerd geformuleerd heb maar ik bedoelde meer hoe het gaat met de poorten van je PC die je open moet zetten en of dat te beveiligen is en dat je een gedeelte van je PC/HD open moet zetten zodat een ander er ook wat af kan downloaden en hoe dat peer to peer werkt met scs enz.

Groeten Skyhook.
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”