Foutmelding

Hier kan over ETS2 Multiplayer gepraat worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mitchell
Lid
Lid
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 10 okt 2012, 08:58
Locatie: Wijchen

Foutmelding

Bericht door Mitchell »

Als ik Euro Truck Simulator 2 Multiplayer start krijg ik : Kan toeganspunt van Procedure VR_Init niet vinden in DDL-bestand steam_api.ddl
Weet iemand hoe je dit kan maken ?


I Am a Euro Truck Simulator Player!

kucer001
Lid
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: di 26 apr 2011, 22:13
Locatie: Bettinumstraat 54 Buchten

Re: Foutmelding

Bericht door kucer001 »

Hallo, ik ben Willem en zit met hetzelfde probleem, is er inderdaad iemand die ons antwoord kan geven.
Cix

Re: Foutmelding

Bericht door Cix »

Je bent ervan op de hoogte dat je ETS2 op steam moet bezitten, om het spel uberhaupt in de MP te spelen?
kucer001
Lid
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: di 26 apr 2011, 22:13
Locatie: Bettinumstraat 54 Buchten

Re: Foutmelding

Bericht door kucer001 »

ja dat is mij reeds bekend, maar toch blijf ik het probleem behouden. Is er een andere side waar ik de mp kan downloaden of hoe gaat dit in z'n werk.
Cix

Re: Foutmelding

Bericht door Cix »

De MP mod is enkel via ets2mp.com te downloaden,

Loop de installer goed door, na het accepteren van de voorwaarden vraagt hij waar de MP geinstalleerd moet worden, dit maakt nog niet zo veel uit. Hierna vraagt de installer waar ETS2 geinstalleerd is. Waarschijnlijk heb je dit niet goed aangegeven en daarom zegt het spel dat hij de benodigde bestanden niet kan vinden.
ard
Lid
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 28 nov 2010, 17:34

Re: Foutmelding

Bericht door ard »

Bij de betaversie aanpassen naar versie 1.5 anders werkt het ook niet,ik heb een tijd op betaversie 1.2 gedraaid,maar die werkt bij mij niet meer,nu aangepast naar betaversie 1.5 dan werkt het weer.
rayke90
Lid
Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 03 jul 2009, 15:03

Re: Foutmelding

Bericht door rayke90 »

Goedemorgen allemaal, moet je de mp installeren in de map waar je eurotrucksimulator op hebt geinstalleerd?
Heb m namelijk bij programfiles geprobeerd te zetten (waar eurotrucksimulator bij mij is geinstalleerd), maar het werkt nog niet.
Ik krijg namelijk de melding: You must select a valid eurotrucksimulator2 path! Verder ben ik ook ingelogd bij Steam want dat vroeg de Mp website.
Wie kan en wil mij helpen?

Groeten Raymundo.
Gebruikersavatar
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 3218
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 08:26
Locatie: Thuis
Contacteer:

Re: Foutmelding

Bericht door ETS Rijder »

Tijdens het opstarten van de Multiplayer dien je aan te geven waar je Euro Truck Simulator 2 hebt geïnstalleerd.
De Multiplayer dien je gewoon te installeren en niet in de map van Euro Truck Simulator 2 zelf.

Deze locatie geef je aan tijdens het opstarten van het programma die de Multiplayer aan stuurt.
Hopelijk wil het nu wel lukken, vergeet niet dat je Euro Truck Simulator 2 via Steam aangeschaft moet hebben ;)
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Plaats reactie

Terug naar “Multiplayer”