American Truck Simulator

Hier kan over American Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Snorre
Lid
Lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 22:55
Locatie: Zwolle

Re: American Truck Simulator

Bericht door Snorre »

Tasmanian_Devils_Bro schreef:Er zijn er altijd pro en contra, wat je koopt beslis je zelf, of je steam neemt of niet beslis je ook zelf maar om steeds te prediken dat je steam niet gaat nemen en ATS niet koopt begint wel afgezaagd te geraken jongens, staat het je niet aan, blijf dan uit de ATS topics enblijf bij ETS

Ik respecteer ieders beslissing, beginnen jullie dan SCS eens te respecteren in hun beslissing.

Kan ik wel op reageren maar dan wordt ik boos.
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
Tasmanian_Devils_Bro
Lid
Lid
Berichten: 350
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 19:53

Re: American Truck Simulator

Bericht door Tasmanian_Devils_Bro »

daar gaat het hier alleen og om, boos zijn op SCS en boos worden op antwoorden

Voor mij is het simpel, dit forum is toch dood, je hoort alleen nog negatief, er valt hier niets meer te beleven, het beste en daag, deze site aat uit men favorieten

aan de huidige eigenaar, spijtig voor jou heb je ee zinkend ship in je bezit en ook sinds de overname heb ik ook nog niets gezien om hier weer leven in te krijgen, in tegendeel, je hoort hier alleen negatieve klanken wat hiudige leden nog wegjagen.

d groeten.
Taz
truckboy6
Lid
Lid
Berichten: 1342
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 15:40

Re: American Truck Simulator

Bericht door truckboy6 »

scs en steam afjanken werk niet via forum's, dat moet je op forums van scs en steam doen. tegenhouden dat steam de belangrijkste punt van scs word kan je toch niet tegengaan, daar is het al te laat voor!

en inderdaad. ik kijk nog elke dag op de site of er nog wat leven is, maar ik zie steeds minder nieuwe berichten verschijnen. erg jammer van dit forum waar ik al jaren lang graag op kwam om nieuwe ideeën en eigen wagens op te plaatsen. een nieuwe tijd is in gegaan en alle bijna alle ''grootgebruikers'' van het forum zijn verdwenen! Jammer dat hier niks aan gedaan word door de nieuwe eigenaar, maar het is niet anders.....
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
rusty-neal
Lid
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 14 aug 2016, 11:04

Re: American Truck Simulator

Bericht door rusty-neal »

ik hebt zelf de orginele american truck simulator.ik gebruikt geen mods

regelmatig als je aan game bent vertraagt het rijden.ligt dat aan cookies op pc of elders

dat weet ik niet.zal iemand daar duidelijk antwoord op kunnen geven.zoals welk betrouwbare cleaner moet down louden.omdat probleem te verhelpen dank g herben
rusty-neal
Lid
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 14 aug 2016, 11:04

Re: American Truck Simulator

Bericht door rusty-neal »

en wat voor pc card hebt je precies nodig voor american trucksimulator.geheugen is bij mij 16gb

videocard weet ik niet wat er vereist is.normaal hebt ik met reiden geen problemen mee gehad.maar vertraagt regelmatig.er af gooien en opnieuw installeren is geen optie had ik al gedaan.probleem blijft het zelfde
oke hoopt dat iemand een oplossing weet
willy1962
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 08:17

Re: American Truck Simulator

Bericht door willy1962 »

Minimum Requirements ;Core 2 Duo E4600 2.4GHz / Athlon 64 X2 Dual Core 4600+ / GeForce GTS 450 v3 / Radeon HD 6770 / RAM 4 GB
Recommended Requirements ;Core 2 Quad Q9650 3.0GHz / Phenom II X4 965 / GeForce GTX 760 / Radeon R9 280 / Ram 8 GB

je kan ook hier even kijken en testen voor bijna alle spellen.
http://www.systemrequirementslab.com/cyri
kingpower
Lid
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 03 okt 2016, 08:14

Re: American Truck Simulator

Bericht door kingpower »

Zoals Willy al schrijft, geef elk spel een kans.
:D :D :D :D :D




Gclub
Gebruikersavatar
Simtrans
Lid
Lid
Berichten: 270
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 15:23
Locatie: Den Helder

Re: American Truck Simulator

Bericht door Simtrans »

ondertussen is ats er al weer een tijdje, in het begin was het wat wennen bijvoorbeeld weinig truckmerken (is nog steeds zo) maar zo door de jaren heen is het langzaam aan mooier en mooier geworden.
de laatste dlc oregon is niet echt groot maar wel heel mooi geworden vind ik. langzaam aan krijgt dit spel ook steeds meer een eigen identiteit door de vele verbeteringen qua landschap maar ook qua materiaal.
het leeft niet zo als ets2 in de modding wereld maar langzaam aan ook hier hele mooie mods waar je veel plezier aan kan beleven.
zowel ets2 als ats speel ik vanaf het begin, vind beide spellen niet te vergelijken ze hebben allebei hun eigen charme en vind het soms best wel moeilijk om te kiezen effe in Amerika toeren of in Europa.
nou ja effe, ha als je speelt vliegen de uurtjes voorbij
Joop
Gebruikersavatar
Snorre
Lid
Lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 22:55
Locatie: Zwolle

Re: American Truck Simulator

Bericht door Snorre »

Hallo nog actieve leden, Ik speel zelf alleen maar ETS2 en geen ATS

Zouden er misschien leden zijn die af en toe een ATS mod willen plaatsen ?

Is deze ook een beetje actief.

Als U een mod plaatst moet U altijd de maker vermelden om narigheid te voorkomen.

Ik hoop de deze reactie ook gehonoreerd wordt.

Gr Henk
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
Gebruikersavatar
Simtrans
Lid
Lid
Berichten: 270
Lid geworden op: za 23 okt 2010, 15:23
Locatie: Den Helder

Re: American Truck Simulator

Bericht door Simtrans »

op het ogenblik nog even niet maar over een paar weekjes word het gehonoreerd Henk
Joop
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”