Wat wil jij later worden of wat ben je

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mitchell
Lid
Lid
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 10 okt 2012, 08:58
Locatie: Wijchen

Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door Mitchell »

Hey, ik heb een vraagje, ik dacht ik wil wel eens weten wat iedereen voor een beroep doet of wilt worden,
Nou ik weet van veel al dat ze Chauffeur zijn of willen worden, Maar misschien zijn er hier ook een paar die gewoon hier opzitten en voor de lol Truck Simulators doen, Nou wat wil je worden of wat je nu voor een beroep doet,
En zet voor de grap ook even waarom je het wil worden, Misschien zit er een heel verhaal achter :)

Ik wil later worden : Vrachtwagen Chauffeur
Waarom: Omdat mijn opa het was en me vader het is, en ik vond het altijd al een heel mooi beroep


I Am a Euro Truck Simulator Player!

Timmer
Lid
Lid
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 03:57
Locatie: Uden

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door Timmer »

ik was timmerman,toen verreikermachinist geworden en door de economische malaise nu werkloos(heb vrijdag wel een sollicitatie gesprek na een online sollicitatieronde).
Gebruikersavatar
stefboy897
Lid
Lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 19:17
Locatie: Meedhuizen

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door stefboy897 »

volgens mij is hier ook al een topic van. Maar ik wil nattuurlijk Truckchauffeur worden :thumbup:
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Gebruikersavatar
Mitchell
Lid
Lid
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 10 okt 2012, 08:58
Locatie: Wijchen

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door Mitchell »

Leuk Timmer :thumbup:
@Stefboy Sorry niet gezien, want heb alleen de eerste 5 paginas gekeken, Maar jij natuurlijk ook mooi beroep :P


I Am a Euro Truck Simulator Player!

Gebruikersavatar
stefboy897
Lid
Lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 19:17
Locatie: Meedhuizen

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door stefboy897 »

Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Gebruikersavatar
Mitchell
Lid
Lid
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 10 okt 2012, 08:58
Locatie: Wijchen

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door Mitchell »

Aha maar is ook al weer een tijdje terug, nu zijn er weer nieuwe gebruikers :p maar tog bedankt :)


I Am a Euro Truck Simulator Player!

Scania97
Lid
Lid
Berichten: 57
Lid geworden op: di 06 aug 2013, 20:41

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door Scania97 »

Ik wil later een eigen transportbedrijf.
Momenteel zit ik op het VMBO en ga a.s. dinsdag het examenjaar in, ik leer nu boekhouding/administratie.
Na het VMBO wil ik MBO chauffeursopleiding niveau 2 gaan volgen, onder mijn niveau maar wel wat ik wil.

Als ik klaar ben met de chauffeursopleiding ben ik 19,5 jaar en wil ik eerst een aantal jaar internationaal gaan rijden bij een transportbedrijf. In de tijd dat ik internationaal chauffeur in dienst ben wil ik zo weinig mogelijk kosten maken voor mezelf zodat ik veel van mijn loon kan opsparen dat ik wil gebruiken als startkapitaal als ik voor mijn eigen begin.

Ik ben ervan overtuigt dat ik mijn droom kan laten uitkomen.
Gebruikersavatar
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site
Berichten: 1750
Lid geworden op: zo 03 jan 2010, 17:51

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door cojones »

Een serieuze droom.
Het zou mooi zijn als je dat kan waarmaken.

Ik ben een leek op het gebied van Nederlandse educatie, dus wat houdt dat niveau 2 in?




Ikzelf ben bezig om toegang te verkrijgen tot de hogeschool voor Audiovisuele kunsten in Brussel.
Waarna ik een carrière wil opteren als cameraman, het liefst voor films of documentaire's.
Scania97
Lid
Lid
Berichten: 57
Lid geworden op: di 06 aug 2013, 20:41

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door Scania97 »

cojones schreef:Een serieuze droom.
Het zou mooi zijn als je dat kan waarmaken.

Ik ben een leek op het gebied van Nederlandse educatie, dus wat houdt dat niveau 2 in?




Ikzelf ben bezig om toegang te verkrijgen tot de hogeschool voor Audiovisuele kunsten in Brussel.
Waarna ik een carrière wil opteren als cameraman, het liefst voor films of documentaire's.
Ik probeer uit te leggen wat de verschillende niveau´s op het MBO zijn.

Het MBO bestaat uit 4 niveau's, elk niveau sluit aan op een opleiding uit het VMBO.
Het VMBO heeft 3 verschillende opleidingen, (Van hoog naar laag) TL, KB en BB.
TL staat gelijk aan niveau 4, KB op niveau 3 en BB op niveau 2.

Ik ben begonnen op TL en omdat ik administratie wou doen ben ik teruggezakt op KB omdat op TL de administratie richting niet werd aangeboden. De enige chauffeursopleiding die op het MBO wordt aangeboden is op niveau 2. Dat betekent dus dat de opleiding die ik wil gaan doen ver onder mijn niveau zit.

Wat zijn je interesses op het gebied van documentaires en films?
Gebruikersavatar
cojones
Leiding Engelse Site
Leiding Engelse Site
Berichten: 1750
Lid geworden op: zo 03 jan 2010, 17:51

Re: Wat wil jij later worden of wat ben je

Bericht door cojones »

Op die manier :)

Mijn interesses op gebied van film is zo ruim als de term zelf, zolang ik maar kan filmen.
Op vlak van documentaire's is het toch anders, daar zou ik me willen focussen op de natuur.
Een beetje zoals Animal Planet of National Geographic. Dan kom je nog eens ergens :)
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”